- Honda не вказала розмір батареї, але заявила запас ходу у 245 км
- N-Van e: підтримує зарядку 6 кВт змінного струму та 50 кВт постійного струму
- Ціни на новий електромобіль починаються з еквіваленту в $15 500
Крихітні мінівени та фургони – звичне явище в Японії, і щойно Honda випустила яскравого представника роду кей-карів – електричний N-VAN e:. Він буде продаватися як комерційний автомобіль, орієнтований на компанії з доставки та будівельну галузь. Тим не менш, він буде доступний і для приватних покупців
Honda не вказала розмір батареї N-VAN e:, але каже, що він може проїхати 245 км на одному заряді. Він також підтримує зарядку змінним струмом потужністю до 6 кВт і зарядку постійним струмом потужністю 50 кВт, що дозволяє зарядити його приблизно за 30 хвилин. Показники потужності та крутного моменту поки що не повідомляються
Буде доступно чотири версії крихітного електромобіля. Перша чотиримісна модель відома під назвою L4, орієнтована на комерційних і приватних покупців. Вона має 7-дюймовий інформаційно-розважальний екран, двоколірне забарвлення екстер’єру та простіші галогенні фари, ніж більш просунуті світлодіодні фари інших моделей
Honda також продаватиме N-VAN e: у виконанні FUN. Він пропонується з двоколірним забарвленням кузову і має світлий інтер’єр бежевого кольору. Автовиробник каже, що він найкраще відповідатиме стилю життя покупців, які полюбляють “активний відпочинок”. Також була анонсована одномісна версія EV, розроблена спеціально для комерційного використання. Її салон був подовжений на 95 мм, а висота підлоги знижена на 120 мм для поліпшення вантажопідйомності. Остання версія, L2, також орієнтована на комерційне використання і має лише два сидіння
Моделі N-VAN e: G та L2 будуть доступні виключно для оренди через відділ продажів автопарку Honda та інтернет-магазин Honda
Незважаючи на компактні розміри, фургон добре оснащений технологіями безпеки. Серед ключових систем, які можна знайти у версії Fun, – адаптивний круїз-контроль, система допомоги при утриманні в смузі руху, система попередження з’їзду з дороги, розпізнавання дорожніх знаків та система для запобігання зіткненням
Комерційні моделі e: G та E: L2 – найдешевші, та коштують від 2 439 800 ієн (~$15 500) і до 2 659 800 ієн (~$16 900). Ціни на стандартну версію e: L4 без функції швидкої зарядки починаються від 2 699 400 ієн (~$17 200), а з функцією швидкої зарядки ціна зростає до 2 809 400 ієн (~$17 900). Асортимент завершує модель e: FUN за ціною від 2 919 400 ієн (~$18 600)
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі