- Honda не вказала розмір батареї, але заявила запас ходу у 245 км
- N-Van e: підтримує зарядку 6 кВт змінного струму та 50 кВт постійного струму
- Ціни на новий електромобіль починаються з еквіваленту в $15 500
Крихітні мінівени та фургони – звичне явище в Японії, і щойно Honda випустила яскравого представника роду кей-карів – електричний N-VAN e:. Він буде продаватися як комерційний автомобіль, орієнтований на компанії з доставки та будівельну галузь. Тим не менш, він буде доступний і для приватних покупців
Honda не вказала розмір батареї N-VAN e:, але каже, що він може проїхати 245 км на одному заряді. Він також підтримує зарядку змінним струмом потужністю до 6 кВт і зарядку постійним струмом потужністю 50 кВт, що дозволяє зарядити його приблизно за 30 хвилин. Показники потужності та крутного моменту поки що не повідомляються
Буде доступно чотири версії крихітного електромобіля. Перша чотиримісна модель відома під назвою L4, орієнтована на комерційних і приватних покупців. Вона має 7-дюймовий інформаційно-розважальний екран, двоколірне забарвлення екстер’єру та простіші галогенні фари, ніж більш просунуті світлодіодні фари інших моделей
Honda також продаватиме N-VAN e: у виконанні FUN. Він пропонується з двоколірним забарвленням кузову і має світлий інтер’єр бежевого кольору. Автовиробник каже, що він найкраще відповідатиме стилю життя покупців, які полюбляють “активний відпочинок”. Також була анонсована одномісна версія EV, розроблена спеціально для комерційного використання. Її салон був подовжений на 95 мм, а висота підлоги знижена на 120 мм для поліпшення вантажопідйомності. Остання версія, L2, також орієнтована на комерційне використання і має лише два сидіння
Моделі N-VAN e: G та L2 будуть доступні виключно для оренди через відділ продажів автопарку Honda та інтернет-магазин Honda
Незважаючи на компактні розміри, фургон добре оснащений технологіями безпеки. Серед ключових систем, які можна знайти у версії Fun, – адаптивний круїз-контроль, система допомоги при утриманні в смузі руху, система попередження з’їзду з дороги, розпізнавання дорожніх знаків та система для запобігання зіткненням
Комерційні моделі e: G та E: L2 – найдешевші, та коштують від 2 439 800 ієн (~$15 500) і до 2 659 800 ієн (~$16 900). Ціни на стандартну версію e: L4 без функції швидкої зарядки починаються від 2 699 400 ієн (~$17 200), а з функцією швидкої зарядки ціна зростає до 2 809 400 ієн (~$17 900). Асортимент завершує модель e: FUN за ціною від 2 919 400 ієн (~$18 600)
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі