Нове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання
Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном
Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і змінювали його положення в салоні, щоб отримати реальну картину під час руху та заряджання. Так визначенні сили магнітних полів і перевірці, чи наближаються вони до меж, які можуть вважатися небезпечними

Під час поїздок фіксували короткі піки випромінювання під час різкого прискорення, гальмування та роботи окремих електричних вузлів. Такі стрибки виникають у будь-якому авто з високовольтною системою та електродвигунами і не становлять загрози
Результати показали, що рівні електричних полів і щільність струму, які можуть виникати всередині тіла людини, значно нижчі за рекомендовані норми. Найвищі показники з’являлися в зоні для ніг, а не біля голови, тож для нервової системи чи медичних імплантів ризиків не виявили

Неочікуваним став інший висновок: підігрів сидінь створював одні з найпомітніших електромагнітних коливань. Це стосувалося не лише електромобілів, а й гібридів та навіть бензинового автомобіля, який взяли для порівняння. Усі показники залишалися в межах безпеки. Найбільші зміни фіксували знову ж таки в зоні для ніг, поблизу електроприводів і кабелів, тоді як у районі голови та грудей рівні були мінімальними

Заряджання ситуацію майже не змінювало
Під час початку AC-заряджання датчики фіксували коротший і сильніший імпульс біля роз’єма, але він теж залишався в безпечних межах. Потужніші DC-швидкі зарядки навіть показали слабші поля, ніж повільні AC-станції
Дослідження підтверджує: електромобілі не створюють підвищеної небезпеки, а рівні електромагнітних полів у них нижчі або співставні з сучасними авто на пальному
Читати далі
Схожі записиСуперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Toshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі