Наступна генерація BMW M3 з’явитися вже за два роки. Ця новина має схвилювати шанувальників потужних седанів – адже баварці готують відразу два варіанти легендарної “емки”
Керівник проєкту Neue Klasse в BMW нещодавно підтвердив інформацію, на яку багато хто чекав: новий M3 запропонують як у повністю електричній версії, так і з традиційним двигуном внутрішнього згоряння. Доктор Майк Райхельт в інтерв’ю Top Gear розповів про це рішення

“Ми запропонуємо його з новим типом шестициліндрового двигуна”, – пояснив Райхельт. У компанії розуміють, що не всі віддані фанати M3 готові перейти на електротягу. Водночас, у BMW переконані, повністю електричний M3 досягне нових висот і залучить нові цільові групи. Електромобіль поводитиметься на дорозі зовсім інакше, та запропонує новий досвід керування
Бос проєкту Neue Klasse також зазначив, електричний та бензиновий M3 отримають однаковий дизайн та цифрові можливості. Однак, розробники не зациклюються виключно на показниках розгону від 0 до 100 км/год
Основна увага приділяється динаміці руху та керованості
Тут вступає в гру система під назвою “Heart of Joy” (Серце радості). Хоча назва звучить як маркетинговий хід, раніше в BMW описували цю систему як блок управління. Він контролює роботу силової установки, гальм, кермового управління та системи рекуперації енергії. Можливо, за описом система не здається надто вражаючою, але “Серце радості” обробляє інформацію вдесятеро швидше за попередні аналогічні системи

Технологічний прорив обіцяє абсолютно новий рівень швидкості й точності реакцій автомобіля, а також більш “симбіотичний” зв’язок між різними компонентами. До речі, інтеграція між силовою установкою, гальмами та системою рекуперації означатиме, водіям не потрібно буде застосовувати педаль гальма у більшості ситуацій – система самостійно ефективно уповільнюватиме авто, одночасно накопичуючи енергію. Цей підхід також обіцяє підвищити загальну ефективність до 25%
Повертаючись до інтерв’ю, Райхельт сказав, водій зможе “заходити в поворот з певним кутом повороту керма і не потребуватиме корекцій посередині дуги”. Звісно, такий рівень втручання електроніки може сприйматися по-різному, залежно від того, наскільки “чистим” ви хочете бачити свій досвід кермування

Хоча обидва варіанти ділитимуть стилістику, електричний iM3 має потенціал стати лідером за динамічними характеристиками, демонструючи нові можливості продуктивності електромобілів. Наступна генерація M3, незалежно від типу силової установки, обіцяє бути втіленням інженерної майстерності BMW, зосередженої на емоціях від керування
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі