Наступна генерація BMW M3 з’явитися вже за два роки. Ця новина має схвилювати шанувальників потужних седанів – адже баварці готують відразу два варіанти легендарної “емки”
Керівник проєкту Neue Klasse в BMW нещодавно підтвердив інформацію, на яку багато хто чекав: новий M3 запропонують як у повністю електричній версії, так і з традиційним двигуном внутрішнього згоряння. Доктор Майк Райхельт в інтерв’ю Top Gear розповів про це рішення
“Ми запропонуємо його з новим типом шестициліндрового двигуна”, – пояснив Райхельт. У компанії розуміють, що не всі віддані фанати M3 готові перейти на електротягу. Водночас, у BMW переконані, повністю електричний M3 досягне нових висот і залучить нові цільові групи. Електромобіль поводитиметься на дорозі зовсім інакше, та запропонує новий досвід керування
Бос проєкту Neue Klasse також зазначив, електричний та бензиновий M3 отримають однаковий дизайн та цифрові можливості. Однак, розробники не зациклюються виключно на показниках розгону від 0 до 100 км/год
Основна увага приділяється динаміці руху та керованості
Тут вступає в гру система під назвою “Heart of Joy” (Серце радості). Хоча назва звучить як маркетинговий хід, раніше в BMW описували цю систему як блок управління. Він контролює роботу силової установки, гальм, кермового управління та системи рекуперації енергії. Можливо, за описом система не здається надто вражаючою, але “Серце радості” обробляє інформацію вдесятеро швидше за попередні аналогічні системи
Технологічний прорив обіцяє абсолютно новий рівень швидкості й точності реакцій автомобіля, а також більш “симбіотичний” зв’язок між різними компонентами. До речі, інтеграція між силовою установкою, гальмами та системою рекуперації означатиме, водіям не потрібно буде застосовувати педаль гальма у більшості ситуацій – система самостійно ефективно уповільнюватиме авто, одночасно накопичуючи енергію. Цей підхід також обіцяє підвищити загальну ефективність до 25%
Повертаючись до інтерв’ю, Райхельт сказав, водій зможе “заходити в поворот з певним кутом повороту керма і не потребуватиме корекцій посередині дуги”. Звісно, такий рівень втручання електроніки може сприйматися по-різному, залежно від того, наскільки “чистим” ви хочете бачити свій досвід кермування
Хоча обидва варіанти ділитимуть стилістику, електричний iM3 має потенціал стати лідером за динамічними характеристиками, демонструючи нові можливості продуктивності електромобілів. Наступна генерація M3, незалежно від типу силової установки, обіцяє бути втіленням інженерної майстерності BMW, зосередженої на емоціях від керування
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі