Factorial у співпраці з Mercedes-Benz розробила нове покоління твердотільних батарей, які обіцяють збільшити запас ходу електромобіля на 80%
Ці батареї, розроблені американською компанією Factorial – партнером Mercedes-Benz з 2021 року – мають щільність енергії 450 Вт-год/кг і передову конструкцію з сухим катодом, спрямовану на підвищення ефективності та стійкості у виробництві. В компанії впевнені, що ця передова твердотільна технологія буде готова до інтеграції у виробничий процес до кінця десятиліття, що створить основу для значного прогресу в продуктивності електромобілів

Нові елементи залишаються стабільними при робочих температурах понад 90 градусів за Цельсієм
Крім збільшення запасу ходу електромобіля на 80%, компанія Factorial заявляє, що її нові твердотільні елементи можуть значно зменшити масу і підвищити ефективність транспортного засобу. Компанія також стверджує, що повністю твердотільна електролітна система на основі сульфіду «вирішує проблеми безпеки, пов’язані з більш легкозаймистими і летючими конструкціями рідких електролітів». Нові елементи зберігають стабільність при робочих температурах понад 90 градусів за Цельсієм і можуть знизити вимоги до систем охолодження акумуляторної батареї
Mercedes-Benz очолив інвестиційний раунд у розмірі $200 млн для Factorial
У розмові з Reuters технічний директор Mercedes Маркус Шефер сказав, що твердотільні батареї можуть забезпечити на 40% більшу щільність енергії порівняно з нинішніми флагманськими елементами. Він зазначив, що використання легших батарей може дозволити автовиробнику використовувати для електромобілів дешевші сталеві кузови замість алюмінієвих

Ці легкі елементи дозволять Mercedes замінити дорогі алюмінієві кузови на дешевші сталеві
– Технологія твердотільних акумуляторів Solstice – ще одна важлива віха в нашому партнерстві з Factorial, яке є наріжним каменем стратегії Mercedes-Benz і його прагнення бути лідером у розробці акумуляторів, – додав Шафер. – Solstice пропонує подальше поліпшення щільності енергії та функцій безпеки, які допоможуть нам розробляти електромобілі, що встановлюють нові стандарти за дальністю пробігу, вартістю та продуктивністю
Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі