Factorial у співпраці з Mercedes-Benz розробила нове покоління твердотільних батарей, які обіцяють збільшити запас ходу електромобіля на 80%
Ці батареї, розроблені американською компанією Factorial – партнером Mercedes-Benz з 2021 року – мають щільність енергії 450 Вт-год/кг і передову конструкцію з сухим катодом, спрямовану на підвищення ефективності та стійкості у виробництві. В компанії впевнені, що ця передова твердотільна технологія буде готова до інтеграції у виробничий процес до кінця десятиліття, що створить основу для значного прогресу в продуктивності електромобілів

Нові елементи залишаються стабільними при робочих температурах понад 90 градусів за Цельсієм
Крім збільшення запасу ходу електромобіля на 80%, компанія Factorial заявляє, що її нові твердотільні елементи можуть значно зменшити масу і підвищити ефективність транспортного засобу. Компанія також стверджує, що повністю твердотільна електролітна система на основі сульфіду «вирішує проблеми безпеки, пов’язані з більш легкозаймистими і летючими конструкціями рідких електролітів». Нові елементи зберігають стабільність при робочих температурах понад 90 градусів за Цельсієм і можуть знизити вимоги до систем охолодження акумуляторної батареї
Mercedes-Benz очолив інвестиційний раунд у розмірі $200 млн для Factorial
У розмові з Reuters технічний директор Mercedes Маркус Шефер сказав, що твердотільні батареї можуть забезпечити на 40% більшу щільність енергії порівняно з нинішніми флагманськими елементами. Він зазначив, що використання легших батарей може дозволити автовиробнику використовувати для електромобілів дешевші сталеві кузови замість алюмінієвих

Ці легкі елементи дозволять Mercedes замінити дорогі алюмінієві кузови на дешевші сталеві
– Технологія твердотільних акумуляторів Solstice – ще одна важлива віха в нашому партнерстві з Factorial, яке є наріжним каменем стратегії Mercedes-Benz і його прагнення бути лідером у розробці акумуляторів, – додав Шафер. – Solstice пропонує подальше поліпшення щільності енергії та функцій безпеки, які допоможуть нам розробляти електромобілі, що встановлюють нові стандарти за дальністю пробігу, вартістю та продуктивністю
Читати далі
Схожі записиНовий Leaf офіційно стартував у Японії після своєї прем’єри у Північній Америці на початку року. Електричний фастбек-кросовер зберіг свій характер, проте отримав кілька особливостей, створених саме для внутрішнього ринку Довжина японського Leaf становить 4360 мм — на 44 мм менше, ніж у версії для США. Як і європейський варіант, він не має жовтих покажчиків поворотів. […]
9 Жовтня 2025
Індикатор заряду електромобіля не завжди точно відображає його здатність подолати, наприклад, гірський перевал зі швидкістю 105 км/год. Інженери Каліфорнійського університету в Ріверсайді (UCR) створили новий інструмент, покликаний замінити цю невизначеність чіткою впевненістю в реальному запасі ходу Новий діагностичний інструмент, названий State of Mission (SOM), надає значно кориснішу відповідь, ніж простий стан заряду. Замість того, щоб лише […]
8 Жовтня 2025
Suzuki оголосила свій широкий модельний ряд для виставки Japan Mobility Show 2025, до якого входить безліч концептів та серійних автомобілів. Головною подією стане світова прем’єра електричного концепту Vision e-Sky Компанія зазначає, що цей мінікар ідеально підійде для щоденних поїздок на роботу. Він відповідає гаслу «Унікальний, Розумний, Позитивний» і повинен створювати «веселий» настрій. Схоже, Vision e-Sky […]
8 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі