Mazda представила нову модель EZ-60 – електричний SUV із бензиновим двигуном для подовження пробігу. Важливо: він не має нічого спільного з фірмовим роторним мотором марки. EZ-60 є результатом партнерства Mazda з китайською компанією Changan, тому автомобіль помітно відрізняється від звичних SUV бренду
Хоча зовні EZ-60 має мінімум спільного з іншими моделями Mazda, він потенційно стане конкурентом Tesla Model Y. Технічні характеристики новинки нещодавно з’явилися в базі Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT)
Бензиновий двигун для заряджання батареї
На відміну від компактного MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним мотором, EZ-60 отримає класичний бензиновий атмосферний двигун об’ємом 1,5 літра. Його завдання – працювати як генератор і заряджати акумулятор на 31,7 кВт-год. Цього вистачає для запасу ходу до 160 км за оптимістичним китайським циклом CLTC. Повна дальність ходу не оприлюднена, але аналогічна модель-седан EZ-6 може проїхати до 1300 км із увімкненим бензиновим генератором – це рівень далекобійних дизельних авто
Основний привід у EZ-60 здійснює задній електромотор потужністю 255 к.с. (188 кВт), тоді як бензиновий двигун генерує додаткові 97 к.с., працюючи виключно як джерело енергії. Загальна маса кросовера становить 1992 кг
Буде і повністю електрична версія
Mazda також готує чисто електричну модифікацію EZ-60 без двигуна внутрішнього згоряння. Технічні подробиці поки не розкриваються, але логічно очікувати більшу батарею та відповідне збільшення маси
Попри те, що модель розроблена для Китаю, вона не обмежиться лише місцевим ринком. Наприклад, седан EZ-6 вже вийшов на європейський ринок під назвою Mazda 6e. Кросовер EZ-60, ймовірно, отримає ім’я CX-6e – принаймні в деяких країнах
Чому це важливо для глобального ринку
Mazda поки не планує постачати EZ-60 до США – особливо на тлі зростання торгових напружень між країнами. Втім, сама концепція такого кросовера цікава для ринків, де популярні гібриди із великою дальністю ходу. І хоча EZ-60 розроблений у партнерстві з Changan, це не означає, що Mazda відмовляється від створення власних електромобілів
Компанія вже заявила, що працює над повністю новим електрокаром на спеціалізованій платформі, реліз якого заплановано на 2027 рік. До кінця десятиліття Mazda обіцяє представити й інші моделі на тій самій базі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі