Якщо Ви думали, що Toyota не здатна створити доступний електромобіль, то приготуйтеся здивуватися! Принаймні, якщо йдеться про моделі, які виробляються в Китаї та покладаються на акумулятори BYD. Toyota помалу наздоганяє лідерів електромобільної гонки, і її останньою новинкою є bZ5 – новий електричний кросовер-фастбек, розроблений спільно з китайським гігантом FAW-Toyota
Зовнішність bZ5 залишається вірною останнім трендам дизайну Toyota
Тут і характерний світлодіодний «молот» у передній частині, плавні лінії кузова, похилий дах та ліхтарі на всю ширину. Новинка цікаво поєднує елементи седана, фастбека та кросовера, та «стоїть» на стильних 21-дюймових легкосплавних дисках
Всередині bZ5 пропонує 15,6-дюймовий сенсорний екран, цифрову панель приладів, розташовану близько до лобового скла, та «плаваючу» центральну консоль. Цікавою особливістю є можливість трансформації передніх сидінь у повноцінне ліжко, яке стане в пригоді у поєднанні з режимом сну розважальної системи – китайці полюбляють дрімати в своїх авто. Серед інших приємних опцій – панорамний дах, аудіосистема JBL з 10 динаміками, навіть дозатор ароматизаторів, а також повний набір систем допомоги водію 2 рівня для автономної їзди в міському трафіку
Платформа e-TNGA та серце від BYD
З довжиною 4780 мм та колісною базою 2880 мм, bZ5 має схожі розміри з багатьма електричними кросоверами на китайському ринку, включаючи саму Tesla Model Y. Модель побудована на фірмовій платформі Toyota e-TNGA, яка лежить в основі всієї лінійки bZ
Однак, на відміну від своїх «братів», bZ5 використовує акумулятори Blade LFP від BYD, пропонуючи два варіанти ємності: 65,28 кВт-год та 73,98 кВт-год. За даними Toyota, запас ходу за циклом CLTC становить 550 км та 630 км відповідно. Потрібно швидко зарядитися? Від 30% до 80% можна поповнити акумулятор всього за 27 хвилин. Обидва варіанти батарей поєднуються з одним і тим же повністю електричним силовим агрегатом, що генерує 268 к.с. (200 кВт) та 330 Нм крутного моменту
Toyota bZ5 вже доступний для попереднього замовлення в Китаї за ціною від 130 000 юанів (приблизно $18 000)
Для порівняння, Tesla Model Y на тому ж ринку коштує від 263 500 юанів ($36 500). Такий прайс робить bZ5 надзвичайно привабливим і значно доступнішим варіантом для тих, хто прагне ступити у світ електричних кросоверів. Здається, Toyota нарешті знайшла свою формулу успіху на стрімко зростаючому ринку електромобілів, особливо в Китаї
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі