Він і далі має квадратний силует і можливість розмістити в салоні п’ять або сім людей, проте тепер розпочинає свій життєвий цикл як повністю електрична модель. Фактично GLB замінює EQB і на старті пропонується лише у вигляді електромобіля. Гібридні версії з’являться пізніше, адже компанія не відмовляється від багатоваріантної лінійки та поступово переходить до змішаної стратегії — електрика і гібриди йдуть паралельними шляхами
Першим у гамі стоїть GLB 250+ із технологією EQ
Він має літій-іонну батарею на 85 кВт-год та 800-вольтову архітектуру, яка підвищує ефективність і прискорює процес заряджання. Електромотор розміщено ззаду, він видає 268 к.с., а розгін до 100 км/год займає 7,4 секунди. Показник запасу ходу вражає — до 630 км за циклом WLTP. Для сімейного кросовера такого класу це суттєвий крок уперед, особливо на тлі попередника

Потужніша версія GLB 350 4Matic також використовує батарею на 85 кВт-год, але додає ще один електромотор спереду. Разом вони створюють повний привід і сумарну потужність 349 к.с. Максимальний крутний момент сягає 515 Нм, тому динаміка помітно краща — розгін до 100 км/год триває лише 5,5 секунди. Запас ходу становить 615 км, що майже не поступається простішій версії, попри два двигуни
Mercedes підтверджує, що наступного року до GLB приєднається доступніший електромобіль
Пізніше в лінійку увійде і нове покоління гібридів з 48-вольтовою системою, різними рівнями потужності та можливістю вибору між переднім або повним приводом. Усе свідчить про те, що компанія продовжує рух у бік електрифікації, проте не готова повністю закривати двері автомобілям із ДВЗ та комбінованими силовими установками

Зовнішність нового GLB перегукується зі стилем оновлених CLA та GLC
Передня частина отримала велику решітку, нову оптику зі світловими підписами у вигляді зірок і світлову смугу, яка підкреслює ширину кузова. Модель не претендує на роль найгарнішого SUV у сегменті, але й попередній GLB ніколи не був про дизайн — його цінували за практичність і місткість
Задня частина виглядає цікавіше. Вона успадковує рішення концепту Vision EQXX: вертикальні ліхтарі з’єднані світловою перемичкою і теж мають фірмовий зірковий підпис. Загалом GLB вирізняється тим, що поєднує знайому форму з сучасними фірмовими елементами

Інтер’єр зробив великий стрибок уперед
Панель приладів тепер пласка та мінімалістична, можна замовити фірмову Mercedes Superscreen — поєднання 10,25-дюймової панелі для водія, 14-дюймового центрального екрана та окремого 14-дюймового дисплея для пасажира. Таке рішення повністю змінює відчуття від салону й робить GLB ближчим до новітніх моделей бренду
Новий кросовер працює на четвертому поколінні системи MBUX із підтримкою технологій Microsoft та Google. Інтерфейс створено на ігровому рушії Unity, а головною особливістю є MBUX Virtual Assistant, який працює на основі ChatGPT4o. Зрозуміло, що Mercedes прагнув зробити GLB максимально цифровим та орієнтованим на просунутого користувача

В Німеччині GLB 250+ стартує від €59 048, тоді як повнопривідний GLB 350 4Matic оцінено у €62 178. Різниця незначна, тому обидві версії виглядають привабливо для покупців, які хочуть отримати сучасний електричний SUV у преміальному виконанні
Читати далі
Схожі записиМодель відкриває для компанії ще один напрям у бюджетній N-серії, де вже присутні седани N6 і N7. NX8 отримав електричні й гібридні силові установки, а його вихід на ринок запланований на 2026 рік Дизайн кросовера продовжує стиль N-лінійки: гладкі поверхні, закрита передня частина без традиційної решітки, широка світлова лінія денних фар, яка перетинає весь передок […]
9 Грудня 2025
Компанія хоче завершити рік із сильними результатами, навіть попри втрату федерального податкового кредиту на електромобілі. Tesla намагається компенсувати падіння попиту щедрими умовами купівлі та безкоштовними оновленнями, які доступні зараз на сайті Tesla і вже привернули багато уваги На дилерських складах в США з’явилися автомобілі, на які Tesla пропонує безкоштовне оновлення Покупці можуть взяти Model Y […]
9 Грудня 2025
Після скасування субсидій продажі різко впали, тому уряд переглянув політику та погодив нові довгострокові пільги, хоча правила тепер жорсткіші й діятимуть у чітко визначені строки Будь-який новий електромобіль, зареєстрований у Німеччині, отримує повне звільнення від транспортного податку до 31 грудня 2035 року Вікно реєстрації залишили відкритим до кінця 2030 року, тому всі авто, оформлені до […]
9 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі