Британсько-китайський електромобіль MG4 вже встиг завоювати міжнародний ринок, але компанія MG не збирається зупинятися на досягнутому. Замість косметичних змін, на зразок оновлених фар чи бамперів, виробник кардинально змінив дизайн, розміри та технічні характеристики моделі
Що нового: MG4 виріс у всіх напрямках
Попередня генерація MG4 була компактною і популярною, але нова версія стала ще більшою та просторішою. Довжина хетчбека тепер становить 4395 мм, що на 108 мм більше за попередника. Ширина збільшилася до 1842 мм (+6 мм), а висота – 1551 мм (+35 мм). Також значно подовжилася колісна база – вона тепер складає 2750 мм, що на 45 мм більше
Такі зміни покликані покращити внутрішній простір та комфорт пасажирів. Хоча MG поки не оприлюднив фото салону, можна очікувати, що там з’являться нові технології та якісніші матеріали
Передня частина автомобіля зазнала суттєвих змін
Якщо попередник мав чіткі гострі грані та агресивні кути, то новий MG4 отримав більш обтічні форми, виразні вигини та мінімум прямих ліній. Нові фари, інша решітка радіатора, оновлений капот і інші передні крила роблять його більш сучасним
Дизайнери також оновили бічні панелі дверей, а модель на фото отримає нові 16- та 17-дюймові колісні диски. Задня частина також змінилася: тепер там світлова панель, унікальні ліхтарі та новий бампер. Особливу увагу привертає світловий підпис задніх ліхтарів у формі стріл, що перегукується з дизайном MG Cyberster – спортивного родстера бренду
Технічні характеристики: потужність зменшилася, але і маса теж
Під капотом MG4 нового покоління – один електродвигун потужністю 161 к.с. (120 кВт), який дозволяє автомобілю розганятися до 160 км/год. Для порівняння, попередня версія мала 168 к.с. (125 кВт), але при цьому важила 1641 кг. Новий MG4 значно легший – всього 1485 кг, що має позитивно вплинути на динаміку, запас ходу та керованість
Очікується, що пізніше з’явиться більш потужна версія XPower з двома моторами і ще кращими характеристиками
MG4 став досить популярним електромобілем у Європі, однак у Китаї його продажі різко впали. Після успішного старту у 2022 році, коли щомісяця продавалося понад 5000 одиниць, у 2023 році попит почав зменшуватися. У лютому 2024 року в Китаї було продано лише 13 екземплярів
З оновленим дизайном, легшим кузовом та покращеними характеристиками MG сподівається повернути інтерес до моделі як у Китаї, так і на міжнародних ринках
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі