На новому заводі з виробництва електромобілів у Китаї Honda обирає роботів замість людей. Завдяки впровадженню автоматизації та штучного інтелекту компанії вдалося зменшити потребу в персоналі на 30% у порівнянні з традиційним виробництвом. Попри те, що повної заміни працівників поки не відбулося, загальна тенденція, яку демонструє не лише Honda, а й такі гіганти як Mercedes-Benz, BMW і Dongfeng, викликає тривогу серед представників робітничих професій

Новий китайський завод Honda нещодавно розпочав виробництво повністю електричного електромобіля Ye P7
Японський автовиробник нещодавно розпочав виробництво повністю електричної моделі Ye P7 – у співпраці з локальним партнером Guangzhou Automobile Group. Завод у Гуанчжоу використовує автономні транспортні візки (AGV), які переміщують компоненти по цехах, зокрема й важкі акумулятори. Раніше цю роботу виконували працівники, однак тепер за справу взялися алгоритми та електроприводи
Ye P7 має акумуляторну батарею ємністю 89,8 кВт-год і розвиває до 469 к.с.
Як повідомили в інтерв’ю Nikkei Asia, на заводі також запроваджено AI-систему, що оптимізує процес зварювання. Мета – максимально скоротити постійні витрати. У Honda відкрито заявляють, що електрифікація для них – не лише перехід на нові двигуни, а можливість повністю переосмислити саму суть виробництва
Ye P7 – модель стратегічного значення. На західних ринках Honda помітно відстає від конкурентів у сфері електромобілів, тож на найбільшому у світі ринку EV – в Китаї – компанія не має права на помилку
Honda реагує на зростаючий попит на електромобілі в Китаї новими моделями
Новий P7 – це не просто стильний електрокар, а серйозний конкурент. Він має акумулятор ємністю 89,8 кВт-год. У базовій комплектації електромобіль оснащений одним заднім електродвигуном на 268 к.с. Для охочих до потужності передбачено двомоторну версію з повним приводом і загальною потужністю 469 к.с. Запас ходу теж вражає: до 650 км у задньопривідній версії та до 620 км у повнопривідній. І все це – в елегантному кузові, створеному у партнерстві з китайським автогігантом Dongfeng
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі