На новому заводі з виробництва електромобілів у Китаї Honda обирає роботів замість людей. Завдяки впровадженню автоматизації та штучного інтелекту компанії вдалося зменшити потребу в персоналі на 30% у порівнянні з традиційним виробництвом. Попри те, що повної заміни працівників поки не відбулося, загальна тенденція, яку демонструє не лише Honda, а й такі гіганти як Mercedes-Benz, BMW і Dongfeng, викликає тривогу серед представників робітничих професій
Новий китайський завод Honda нещодавно розпочав виробництво повністю електричного електромобіля Ye P7
Японський автовиробник нещодавно розпочав виробництво повністю електричної моделі Ye P7 – у співпраці з локальним партнером Guangzhou Automobile Group. Завод у Гуанчжоу використовує автономні транспортні візки (AGV), які переміщують компоненти по цехах, зокрема й важкі акумулятори. Раніше цю роботу виконували працівники, однак тепер за справу взялися алгоритми та електроприводи
Ye P7 має акумуляторну батарею ємністю 89,8 кВт-год і розвиває до 469 к.с.
Як повідомили в інтерв’ю Nikkei Asia, на заводі також запроваджено AI-систему, що оптимізує процес зварювання. Мета – максимально скоротити постійні витрати. У Honda відкрито заявляють, що електрифікація для них – не лише перехід на нові двигуни, а можливість повністю переосмислити саму суть виробництва
Ye P7 – модель стратегічного значення. На західних ринках Honda помітно відстає від конкурентів у сфері електромобілів, тож на найбільшому у світі ринку EV – в Китаї – компанія не має права на помилку
Honda реагує на зростаючий попит на електромобілі в Китаї новими моделями
Новий P7 – це не просто стильний електрокар, а серйозний конкурент. Він має акумулятор ємністю 89,8 кВт-год. У базовій комплектації електромобіль оснащений одним заднім електродвигуном на 268 к.с. Для охочих до потужності передбачено двомоторну версію з повним приводом і загальною потужністю 469 к.с. Запас ходу теж вражає: до 650 км у задньопривідній версії та до 620 км у повнопривідній. І все це – в елегантному кузові, створеному у партнерстві з китайським автогігантом Dongfeng
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі