На новому заводі з виробництва електромобілів у Китаї Honda обирає роботів замість людей. Завдяки впровадженню автоматизації та штучного інтелекту компанії вдалося зменшити потребу в персоналі на 30% у порівнянні з традиційним виробництвом. Попри те, що повної заміни працівників поки не відбулося, загальна тенденція, яку демонструє не лише Honda, а й такі гіганти як Mercedes-Benz, BMW і Dongfeng, викликає тривогу серед представників робітничих професій

Новий китайський завод Honda нещодавно розпочав виробництво повністю електричного електромобіля Ye P7
Японський автовиробник нещодавно розпочав виробництво повністю електричної моделі Ye P7 – у співпраці з локальним партнером Guangzhou Automobile Group. Завод у Гуанчжоу використовує автономні транспортні візки (AGV), які переміщують компоненти по цехах, зокрема й важкі акумулятори. Раніше цю роботу виконували працівники, однак тепер за справу взялися алгоритми та електроприводи

Ye P7 має акумуляторну батарею ємністю 89,8 кВт-год і розвиває до 469 к.с.
Як повідомили в інтерв’ю Nikkei Asia, на заводі також запроваджено AI-систему, що оптимізує процес зварювання. Мета – максимально скоротити постійні витрати. У Honda відкрито заявляють, що електрифікація для них – не лише перехід на нові двигуни, а можливість повністю переосмислити саму суть виробництва

Ye P7 – модель стратегічного значення. На західних ринках Honda помітно відстає від конкурентів у сфері електромобілів, тож на найбільшому у світі ринку EV – в Китаї – компанія не має права на помилку

Honda реагує на зростаючий попит на електромобілі в Китаї новими моделями
Новий P7 – це не просто стильний електрокар, а серйозний конкурент. Він має акумулятор ємністю 89,8 кВт-год. У базовій комплектації електромобіль оснащений одним заднім електродвигуном на 268 к.с. Для охочих до потужності передбачено двомоторну версію з повним приводом і загальною потужністю 469 к.с. Запас ходу теж вражає: до 650 км у задньопривідній версії та до 620 км у повнопривідній. І все це – в елегантному кузові, створеному у партнерстві з китайським автогігантом Dongfeng

Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі