Ніхто не любить чекати, але це звичайне явище для власників електромобілів, які подорожують на великі відстані. Однак скоро про це можна буде забути, оскільки компанія Nyobolt представила прототип спортивного автомобіля, який поповнює акумулятор від 10 до 80% заряду лише за 4 хвилини і 37 секунд
Завдяки чому така швидкість зарядки?
Компанія стверджує, що це вдвічі швидше, ніж у більшості швидкозарядних електрокарів сьогодні. Перші чотири хвилини заряджання відбувається при постійному струмі 500 А – це забезпечує 120 миль (193 км) запасу ходу менш ніж за п’ять хвилин
Однак є кілька важливих застережень, про які слід згадати. Найбільше з них полягає в тому, що прототип має крихітний акумуляторний блок на 35 кВт-год. Щоб дати вам уявлення про те, наскільки це мало, плагін-гібрид Jeep Wrangler 4xe має акумуляторну батарею на 17,3 кВт-год, тоді як електричний MINI Aceman має батареї на 42,5 або 54,2 кВт-год. Звісно, невелика батарея забезпечує невеликому купе запас ходу за WLTP лише на 250 км
Батарея компанії Nyobolt легка і здатна швидко заряджатися. І це не єдина її перевага
Однак Nyobolt вважає, що їхні батареї, в яких використовуються запатентовані анодні матеріали наступного покоління з вуглецю та оксиду металу, інноваційна низькоомна конструкція елементів, інтегрована силова електроніка та програмне керування, є кращими на сьогодні. Зокрема, вони стверджують, що вирішили проблеми, пов’язані з деградацією акумуляторів, оскільки, за їхніми словами, їхні “24,5-ач елементи вже успішно пройшли понад 4000 повних циклів швидкого заряду DoD (глибина розряду), що еквівалентно понад 600 000 миль (965 606 км) при використанні в електромобілі Nyobolt EV, зберігаючи при цьому понад 80% ємності батареї”
Чи планується серійне виробництво?
Повертаючись до спортивного автомобіля, який теж побудовано на базі Lotus, як і перший Tesla Roadster, він має можливість швидкої зарядки постійним струмом потужністю 350 кВт і важить всього 1250 кг. Модель була розроблена та спроектована спільно з Callum таким чином, щоб можна було організувати малосерійне виробництво. Наразі не повідомляється, чи планується виробництво взагалі, але компанія Nyobolt заявила, що може розпочати серійне виробництво акумуляторів протягом року
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі