Українські дилери Citroen починають отримувати оновлений фургон Citroen Berlingo з повним спектром силових установок, що включає як дизельні так і суто електричні версії
Якщо оновлений Peugeot E-Rifter пропонується у нас в якості сімейного мінівену, то його рідний брат прийшов до нас в якості бізнес-партнера – вантажного 2-місного форгона. Але теж в досить хорошій комплектації і, в тому числі, в суто електричній версії e-Berlingo

Звісно, дизельний Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi (100 к.с.) з МКПП-6 за 902 100 грн – це найбільш доступна версія. Його п’ятимісна версія Crew Cab з подовженою базовю L2 коштує 1 025 600 грн, а двомісний подовжений фургон L2 з більш потужним дизелем 1.5 BlueHDi (130 к.с.) та АКПП-8 оцінено в 1 088 300 грн. Тоді як суто електричний e-Berlingo оцінено в 1 325 900 грн. Дорого?

Потрібно врахувати що це не базовий фургон з електромотором – це подовжена версія L2 в покращеній комплектації. Зокрема, окрім повного набору систем безпеки (АБС, система стабілізації, система допомоги при рушанні на підйомі), сюди входить круїз-контроль та пакет «Прохідність». Останній включає Advanced Grip Control (забезпечення оптимального зчеплення шин з дорожнім покриттям), Hill Assist Descent Control (система допомоги при рушанні на підйомі та під час спуску) та збільшений дорожній просвіт

Розширений перелік комфортних опцій, окрім звичних кондиціонера та регулювання керма крісла водія за висотою, включає багатофункціональну кабіну MultiFlex. До цього пакету входить тримісна кабіна, пасажирські сидіння складаються окремо: центральне можна використовувати як столик, а крайне складається для розміщення довгих вантажів

Звісно, вантажопідйомність електромобіля менша за дизельні версії, тим не менш вона складає досить пристойні 691 кг, а корисна ємність вантажного відсіку складає 4,4 м³, при корисній довжині 3,4 метри. Максимальне корисне навантаження дизельного фургону на 230 кг більше

Електромотор у оновленого Citroen e-Berlingo не змінився – це 100 кіловатний агрегат (136 к.с.), який може розігнати електромобіль спорядженою масою 1759 кг (повна – 2450 кг) до 135 км/год (обмежено електронікою). Батарея ємністю 54 кВт-год обіцяє запас ходу в 330 км за європейським циклом WLTP
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі