Швидкість заряджання електромобілів у Китаї досягає неймовірних показників
Бренд Zeekr, який входить до Geely Group разом із Polestar, Lotus та Volvo, оновив свій спортивний електричний фастбек 001, випущений ще у 2021 році. Оновлення посередині виробничого циклу включає платформу вищої напруги та надзвичайно швидкий час поповнення енергії. Завдяки цьому вдосконаленню Zeekr не лише візуально змінив 001, а й підвищив напругу платформи з 800 до 900 вольт, що забезпечує значно швидшу зарядку, ніж у Європі чи Сполучених Штатах

З меншим акумуляторним блоком ємністю 95 кВт-год оновлений 001 заряджатиметься від 10% до 80% всього за 7 хвилин, додаючи 500 км запасу ходу за циклом CLTC. Навіть за менш поблажливим тестовим циклом EPA це, ймовірно, буде близько 320 км, проте такий показник є вражаючим і справжньою знахідкою для подорожей. Zeekr пояснює, що електромобіль здатний заряджатися на рівні 12C, що означає, у скільки разів його ємність теоретично можна зарядити за годину, забезпечуючи пікову потужність зарядки 1140 кВт, тобто понад 1 мегават. Така вражаюча швидкість заряджання стала можливою завдяки власній технології LFP-акумуляторів Zeekr, їхній Golden Battery, яку розробляли протягом кількох років

Більша батарея ємністю 103 кВт-год з елементами CATL Qilin збільшує запас ходу до 810 км, проте через швидкість заряджання 6C для її поповнення потрібно більше часу. Вона може зарядитися від 10% до 80% за 10 хвилин, додаючи заявлену дальність ходу до 570 км. Найпотужніша конфігурація силового агрегату має 912 кінських сил, порівняно з 777 к.с. до оновлення, і може розганятися до 100 км/год за заявлені 2,83 секунди, а максимальна швидкість становить 280 км/год

Виникає питання, де насправді можна зарядити автомобіль з такою потужністю?
Чудово мати машину, яка може заряджатися понад 1 МВт, але це марно, якщо немає доступу до такої потужності. Zeekr також працює над цим разом з іншими китайськими фірмами. У березні Zeekr представила свій проєкт надшвидкого зарядного пристрою потужністю 1,2 МВт, оголосивши про плани розпочати будівництво власних зарядних станцій цього року. Ця заява з’явилася невдовзі після того, як BYD представила власний мегаватний зарядний пристрій, тому нова гонка озброєнь в електромобілях, принаймні в Китаї, схоже, стосується швидкості зарядки, а не лише запасу ходу

Ціни в Китаї будуть оголошені пізніше цього тижня і навряд чи вона буде дорожчою за дорестайлінгову версію 001, яка коштує від $36 500 до $46 300. Zeekr 001 також доступний на деяких європейських ринках, де його початкова ціна становить близько 60 000 євро
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі