Швидкість заряджання електромобілів у Китаї досягає неймовірних показників
Бренд Zeekr, який входить до Geely Group разом із Polestar, Lotus та Volvo, оновив свій спортивний електричний фастбек 001, випущений ще у 2021 році. Оновлення посередині виробничого циклу включає платформу вищої напруги та надзвичайно швидкий час поповнення енергії. Завдяки цьому вдосконаленню Zeekr не лише візуально змінив 001, а й підвищив напругу платформи з 800 до 900 вольт, що забезпечує значно швидшу зарядку, ніж у Європі чи Сполучених Штатах
З меншим акумуляторним блоком ємністю 95 кВт-год оновлений 001 заряджатиметься від 10% до 80% всього за 7 хвилин, додаючи 500 км запасу ходу за циклом CLTC. Навіть за менш поблажливим тестовим циклом EPA це, ймовірно, буде близько 320 км, проте такий показник є вражаючим і справжньою знахідкою для подорожей. Zeekr пояснює, що електромобіль здатний заряджатися на рівні 12C, що означає, у скільки разів його ємність теоретично можна зарядити за годину, забезпечуючи пікову потужність зарядки 1140 кВт, тобто понад 1 мегават. Така вражаюча швидкість заряджання стала можливою завдяки власній технології LFP-акумуляторів Zeekr, їхній Golden Battery, яку розробляли протягом кількох років
Більша батарея ємністю 103 кВт-год з елементами CATL Qilin збільшує запас ходу до 810 км, проте через швидкість заряджання 6C для її поповнення потрібно більше часу. Вона може зарядитися від 10% до 80% за 10 хвилин, додаючи заявлену дальність ходу до 570 км. Найпотужніша конфігурація силового агрегату має 912 кінських сил, порівняно з 777 к.с. до оновлення, і може розганятися до 100 км/год за заявлені 2,83 секунди, а максимальна швидкість становить 280 км/год
Виникає питання, де насправді можна зарядити автомобіль з такою потужністю?
Чудово мати машину, яка може заряджатися понад 1 МВт, але це марно, якщо немає доступу до такої потужності. Zeekr також працює над цим разом з іншими китайськими фірмами. У березні Zeekr представила свій проєкт надшвидкого зарядного пристрою потужністю 1,2 МВт, оголосивши про плани розпочати будівництво власних зарядних станцій цього року. Ця заява з’явилася невдовзі після того, як BYD представила власний мегаватний зарядний пристрій, тому нова гонка озброєнь в електромобілях, принаймні в Китаї, схоже, стосується швидкості зарядки, а не лише запасу ходу
Ціни в Китаї будуть оголошені пізніше цього тижня і навряд чи вона буде дорожчою за дорестайлінгову версію 001, яка коштує від $36 500 до $46 300. Zeekr 001 також доступний на деяких європейських ринках, де його початкова ціна становить близько 60 000 євро
Читати далі
Схожі записиУ Токіо дебютує футуристичний триколісний транспортний засіб Yamaha Tricera. Японський бренд, відомий своїми легендарними мотоциклами, цього разу дивує новим поглядом на персональний транспорт Yamaha вже не раз доводила свою майстерність у створенні моторів для автомобільних компаній — від двигунів Toyota 4A-GE і 2ZZ-GE до V10 для Lexus LFA, V6 для Ford Taurus SHO та V8 […]
11 Жовтня 2025Власники Tesla тепер можуть не лише змінити вигляд свого електрокару, а й збільшити запас ходу Нові ковпаки коліс HALODISC 2 Custom Numbers від Haloblk поєднують стиль та ефективність. Вони створені спеціально для Tesla, тож не лише надають фірмовому дизайну індивідуальності, а й допомагають отримати до 10% додаткової дальності пробігу. Аеродинамічна форма зменшує опір повітря, підвищуючи […]
11 Жовтня 2025Mercedes-Benz представив універсальний електричний фургон ELF — мобільну зарядну станцію, здатну заряджати електромобілі так швидко, як відбувається заправка на звичайній колонці Назва ELF походить від німецького Experimental-Lade-Fahrzeug — «експериментальний зарядний автомобіль». У його конструкції використано платформу Mercedes-Benz V-Class, доповнену п’ятьма зарядними портами, системами індуктивної та кондуктивної зарядки, а також можливістю двонаправленої подачі енергії. ELF виконує […]
11 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі