Hyundai Ioniq 6 завжди був помітним гравцем серед електричних седанів, однак його зовнішність часто викликала суперечки
Цього року компанія виведе на ринок оновлену версію моделі, вона збереже фірмові обтічні форми, але водночас буде виглядати значно гармонійніше. Публічний дебют відбувся на виставці Seoul Mobility Show, де публіка вперше побачила новий передок Ioniq 6

Оновлена передня частина авто стала агресивнішою – особливо у виконанні N Line. Виробник відмовився від незвичних фар попередника, обравши натомість більш класичне рішення: розділені світлодіодні денні ходові вогні та окремі фари, розміщені нижче на бампері. Результат – електромобіль виглядає елегантніше, впевненіше й навіть трохи спортивніше

Версія Ioniq 6 N Line, яку порівнюють з Elantra N, отримала велику решітку радіатора, масивні повітрозабірники, новий задній бампер із темними вставками та ефектні двоколірні диски. Світлодіодна лінія на кормі збереглась, але другий спойлер під заднім склом зник – і це лише покращило зовнішність

Перший погляд на Ioniq 6 N з 641 к.с. – електроспадкоємець RN22e
Найгучніша новина – перший тізер довгоочікуваної моделі Hyundai Ioniq 6 N. Вона натхненна концептом RN22e і вперше з’явилася у промоматеріалах з унікальним заднім дифузором, великою фіксованою «качиною» карбоновою накладкою-спойлером і новою графікою світлодіодних ліхтарів. Офіційно технічні характеристики ще не оголошені, але, за очікуваннями, Ioniq 6 N отримає ту саму силову установку, що й Ioniq 5 N: два електромотори сумарною потужністю близько 641 к.с. (478 кВт), імітацію звуку вихлопу та віртуальну 8-ступеневу трансмісію з подвійним зчепленням

Прем’єра цієї моделі очікується у липні, і вона має всі шанси стати серйозним конкурентом для Tesla Model 3 Performance

Всередині новий Ioniq 6 зберіг знайому архітектуру, однак отримав низку точкових покращень
Інтер’єр зберіг загальну архітектуру, але став зручнішим у дрібницях. З’явилося нове триспицеве кермо, кнопку склопідйомників перенесли в більш інтуїтивне місце, додано нові USB-порти. Це ті речі, які щодня покращують досвід користування

Hyundai підкреслює, що новий дизайн моделі базується на концепції «Pure Flow, Refined» – прагненні до простоти, яка не виглядає бідно. Усе працює на один візуальний результат – чіткість, прогресивність і логічність

Нова лінійка Ioniq 6 (звичайна версія, N Line і майбутня N) формує повноцінну родину моделей із різним настроєм і динамікою, але єдиним ДНК. І якщо базова модель вже була цікавою альтернативою Model 3, то з появою Ioniq 6 N конкуренція стане ще цікавішою

Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі