Hyundai Ioniq 6 завжди був помітним гравцем серед електричних седанів, однак його зовнішність часто викликала суперечки
Цього року компанія виведе на ринок оновлену версію моделі, вона збереже фірмові обтічні форми, але водночас буде виглядати значно гармонійніше. Публічний дебют відбувся на виставці Seoul Mobility Show, де публіка вперше побачила новий передок Ioniq 6
Оновлена передня частина авто стала агресивнішою – особливо у виконанні N Line. Виробник відмовився від незвичних фар попередника, обравши натомість більш класичне рішення: розділені світлодіодні денні ходові вогні та окремі фари, розміщені нижче на бампері. Результат – електромобіль виглядає елегантніше, впевненіше й навіть трохи спортивніше
Версія Ioniq 6 N Line, яку порівнюють з Elantra N, отримала велику решітку радіатора, масивні повітрозабірники, новий задній бампер із темними вставками та ефектні двоколірні диски. Світлодіодна лінія на кормі збереглась, але другий спойлер під заднім склом зник – і це лише покращило зовнішність
Перший погляд на Ioniq 6 N з 641 к.с. – електроспадкоємець RN22e
Найгучніша новина – перший тізер довгоочікуваної моделі Hyundai Ioniq 6 N. Вона натхненна концептом RN22e і вперше з’явилася у промоматеріалах з унікальним заднім дифузором, великою фіксованою «качиною» карбоновою накладкою-спойлером і новою графікою світлодіодних ліхтарів. Офіційно технічні характеристики ще не оголошені, але, за очікуваннями, Ioniq 6 N отримає ту саму силову установку, що й Ioniq 5 N: два електромотори сумарною потужністю близько 641 к.с. (478 кВт), імітацію звуку вихлопу та віртуальну 8-ступеневу трансмісію з подвійним зчепленням
Прем’єра цієї моделі очікується у липні, і вона має всі шанси стати серйозним конкурентом для Tesla Model 3 Performance
Всередині новий Ioniq 6 зберіг знайому архітектуру, однак отримав низку точкових покращень
Інтер’єр зберіг загальну архітектуру, але став зручнішим у дрібницях. З’явилося нове триспицеве кермо, кнопку склопідйомників перенесли в більш інтуїтивне місце, додано нові USB-порти. Це ті речі, які щодня покращують досвід користування
Hyundai підкреслює, що новий дизайн моделі базується на концепції «Pure Flow, Refined» – прагненні до простоти, яка не виглядає бідно. Усе працює на один візуальний результат – чіткість, прогресивність і логічність
Нова лінійка Ioniq 6 (звичайна версія, N Line і майбутня N) формує повноцінну родину моделей із різним настроєм і динамікою, але єдиним ДНК. І якщо базова модель вже була цікавою альтернативою Model 3, то з появою Ioniq 6 N конкуренція стане ще цікавішою
Читати далі
Схожі записиМожливо, зараз Renault не має спортивних моделей у своєму поточному асортименті, проте компанія виявилася досить рішучою, щоб створити R5 Turbo 3E Повністю електричний гіперхетч чудово втілює дух гоночної класики 1980-х років. Електричний хетчбек вперше показав себе на історичному ралі Тур де Корс, котре проходило на французькому острові Корсика. Демонстрація дала уявлення про його справжні можливості […]
12 Жовтня 2025Після презентації довгоочікуваного електрокара Ferrari Elettrica акції компанії різко впали більш ніж на 15 відсотків Найгірший торговий день у історії компанії стався не через сам перший електромобіль Ferrari, а через обережні фінансові прогнози, які розчарували інвесторів. Аналітики назвали позицію компанії занадто стриманою, зазначивши, що оновлені очікування значно нижчі навіть за «мінімальний сценарій зростання» Після заходу […]
12 Жовтня 2025Китайський бренд Leapmotor, частково підконтрольний Stellantis, постійно розширює свою лінійку в нових сегментах, а його новий гігантський флагманський позашляховик D19 з’явиться на ринку з ціною на рівні Toyota RAV4 Флагманський позашляховик Leapmotor D19 офіційно дебютує 16 жовтня Він буде пропонуватися як у форматі чистого електромобіля, так і як гібрид із подовженим запасом ходу. Великий автомобіль […]
12 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі