Hyundai Ioniq 6 завжди був помітним гравцем серед електричних седанів, однак його зовнішність часто викликала суперечки
Цього року компанія виведе на ринок оновлену версію моделі, вона збереже фірмові обтічні форми, але водночас буде виглядати значно гармонійніше. Публічний дебют відбувся на виставці Seoul Mobility Show, де публіка вперше побачила новий передок Ioniq 6
Оновлена передня частина авто стала агресивнішою – особливо у виконанні N Line. Виробник відмовився від незвичних фар попередника, обравши натомість більш класичне рішення: розділені світлодіодні денні ходові вогні та окремі фари, розміщені нижче на бампері. Результат – електромобіль виглядає елегантніше, впевненіше й навіть трохи спортивніше
Версія Ioniq 6 N Line, яку порівнюють з Elantra N, отримала велику решітку радіатора, масивні повітрозабірники, новий задній бампер із темними вставками та ефектні двоколірні диски. Світлодіодна лінія на кормі збереглась, але другий спойлер під заднім склом зник – і це лише покращило зовнішність
Перший погляд на Ioniq 6 N з 641 к.с. – електроспадкоємець RN22e
Найгучніша новина – перший тізер довгоочікуваної моделі Hyundai Ioniq 6 N. Вона натхненна концептом RN22e і вперше з’явилася у промоматеріалах з унікальним заднім дифузором, великою фіксованою «качиною» карбоновою накладкою-спойлером і новою графікою світлодіодних ліхтарів. Офіційно технічні характеристики ще не оголошені, але, за очікуваннями, Ioniq 6 N отримає ту саму силову установку, що й Ioniq 5 N: два електромотори сумарною потужністю близько 641 к.с. (478 кВт), імітацію звуку вихлопу та віртуальну 8-ступеневу трансмісію з подвійним зчепленням
Прем’єра цієї моделі очікується у липні, і вона має всі шанси стати серйозним конкурентом для Tesla Model 3 Performance
Всередині новий Ioniq 6 зберіг знайому архітектуру, однак отримав низку точкових покращень
Інтер’єр зберіг загальну архітектуру, але став зручнішим у дрібницях. З’явилося нове триспицеве кермо, кнопку склопідйомників перенесли в більш інтуїтивне місце, додано нові USB-порти. Це ті речі, які щодня покращують досвід користування
Hyundai підкреслює, що новий дизайн моделі базується на концепції «Pure Flow, Refined» – прагненні до простоти, яка не виглядає бідно. Усе працює на один візуальний результат – чіткість, прогресивність і логічність
Нова лінійка Ioniq 6 (звичайна версія, N Line і майбутня N) формує повноцінну родину моделей із різним настроєм і динамікою, але єдиним ДНК. І якщо базова модель вже була цікавою альтернативою Model 3, то з появою Ioniq 6 N конкуренція стане ще цікавішою
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі