У Південній Кореї відбулася презентація оновленого Kia EV6, який виглядає ще більш привабливо. Окрім різноманітних модифікацій інтер’єру, електричний кросовер також отримав нову батарею. Передня частина нового EV6 отримала найбільш значні зміни. Kia відмовилася від традиційних фар на користь кутових світлодіодних денних ходових вогнів і фар, які нагадують концепти EV3 і EV4 та серійні моделі EV6 і EV9
Дизайнери Kia також змінили передню частину, включаючи бампер і решітку радіатора. Решта екстер’єру EV6 залишилася практично незмінною, за винятком нових чорних та сріблястих колісних дисків, доступних у 19-дюймовому та 20-дюймовому розмірах. Ззаду фірмова світлодіодна смуга простягається по всій ширині електромобіля, зберігаючи його виразний зовнішній вигляд
Найважливішою зміною є встановлення оновленого вигнутого панорамного екрану, на якому розміщується цифрова панель приладів та інформаційно-розважальний дисплей. Kia також змінила дизайн двоспицевого керма і додала зчитувач відбитків пальців, який дозволяє запускати електромобіль без ключа. Покупцям також буде приємно дізнатися, що з’явилася підтримка бездротових технологій Apple CarPlay та Android Auto
Бездротове оновлення тепер здатне покращувати не лише навігацію, але й основні електронні системи управління. Також з’явилося цифрове дзеркало заднього виду та покращений дисплей на лобовому склі. Kia також встановила ту ж саму навігаційну систему доповненої реальності, що й на поточних моделях Genesis, яка використовує фронтальну камеру з графічними накладками
Під новою обшивкою Kia встановлена новітня батарея Hyundai Motor Group ємністю 84 кВт-год, яка замінила батарею старої моделі ємністю 77,4 кВт-год. Kia заявляє, що задньопривідні моделі з 19-дюймовими колесами зможуть проїхати 494 км, порівняно з 475 км попередньої версії EV6. Збільшена батарея підтримує зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт і може зарядитися на 10-80% за 18 хвилин
Стандартні задньопривідні моделі розвивають 225 к.с. (168 кВт) і 350 Нм крутного моменту, а двомоторні версії – 320 к.с. (239 кВт) і 605 Нм
Kia заявляє, що модифікувала частотно-селективні амортизатори EV6 для покращення комфорту, зробила мотори тихішими та зміцнила кузов, покращивши безпеку
Оновлений EV6 буде представлений в Кореї наступного місяця. Ціни стартують від 55,4 млн корейських вон (приблизно $40 500 за поточним курсом) за версію Light, до 63,15 млн вон ($46 100) за версію GT-Line
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі