Попри те, що глобальний авторинок захоплений кросоверами, класичні хетчбеки та універсали не поспішають здавати позиції. Peugeot 308, один із найпопулярніших компактів Європи, отримав масштабне оновлення середнього циклу. Модель повертається зі свіжішим дизайном, вдосконаленою аеродинамікою, оновленим інтер’єром і ще ширшою лінійкою силових агрегатів, де особливе місце займають електрифіковані рішення – від м’якого гібрида до повністю електричної версії E-308

Peugeot зробив ставку на еволюційний редизайн
Фірмові «ікла» на передньому бампері зникли, поступившись місцем новим розділеним фарам зі світлодіодними «кігтями», що підкреслюють динамічний образ автомобіля. Решітка радіатора тепер пофарбована в колір кузова, а для комплектацій GT і GT Premium доступна матрична LED-оптика з анімованими покажчиками поворотів. Вперше для бренду з’явилася підсвічувана емблема Peugeot, яка стане фірмовою рисою наступних моделей
Дизайнери також попрацювали над аеродинамікою: нові повітрозабірники оптимізують потік повітря до колісних арок, зменшуючи опір. Серед нових опцій – 17- та 18-дюймові диски і свіжі кольори Lagoa Blue для хетчбека та Ingaro Blue для універсала

Інтер’єр: сучасні технології та екологічні матеріали
У салоні Peugeot зберіг фірмову концепцію i-Cockpit із компактним кермом і високою цифровою панеллю приладів. Десятидюймовий дисплей мультимедіа отримав оновлення «по повітрю», а графіка панелі тепер тривимірна. Верхні комплектації можуть похвалитися новою оббивкою з алькантари, аудіосистемою Focal Hi-Fi з десятьма динаміками, атмосферним підсвічуванням і масажними сидіннями

Версія 308 SW після рестайлінгу зберегла свою головну перевагу – практичність. Об’єм багажника варіюється від 598 до 1487 літрів, а конфігурація задніх сидінь 40:20:40 дозволяє перевозити габаритні речі. Для зручності передбачено електропривод п’ятої двері

Силові установки: від дизеля до електромобіля
Peugeot вирішив зберегти різноманіття варіантів силових агрегатів:
- Дизельний BlueHDi 1,5 л (129 к.с.) для шанувальників економії пального на далекі відстані;
- М’який гібрид (MHEV) на базі 1,2-літрового турбобензинового мотора (143 к.с.);
- Plug-in Hybrid (PHEV) з сумарною потужністю 192 к.с., батареєю на 17,2 кВт-год і запасом ходу до 85 км без викидів;
- E-308 – повністю електрична версія з переднім мотором на 154 к.с. та батареєю 58,4 кВт·год. Запас ходу виріс до 452 км WLTP, зарядка з 20 до 80% займає лише 32 хвилини на станції постійного струму (100 кВт). Передбачено навіть функцію V2L (Vehicle-to-Load), що дозволяє живити зовнішні пристрої

Погляд у майбутнє
Поточне покоління Peugeot 308 побудоване на платформі EMP2, яку ділять Opel Astra і DS 4. Наступник, імовірно, перейде на STLA Medium – нову електрифіковану архітектуру концерну Stellantis
Попри поступове зникнення дизелів і зростання популярності SUV, 308-й залишається сильним гравцем у сегменті компактів, змагаючись із VW Golf, Toyota Corolla, Honda Civic, Audi A3 та BMW 1 Series

Оновлений Peugeot 308 демонструє, що класичні хетчбеки та універсали залишаються актуальними, особливо якщо вони пропонують передові технології, гібридні та електричні версії, сучасний дизайн і високий рівень комфорту
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі