У мережі з’явився документ, який використовується для сертифікації Rivian R1T та R1S 2025 року в США. В ньому йдеться про кілька важливих змін, які були внесені до флагманських моделей компанії
Одне з найбільш значних оновлень стосується акумуляторної батареї. Якщо раніше стандартна батарея мала ємність 105,9 кВт-год, то тепер вона зменшилася до 92,5 кВт-год і є літій-залізо-фосфатною (LFP) батареєю. Маса цієї батареї зменшилася з 796 кг до 727 кг
Реальні цифри дальності ходу невідомі, поки EPA не протестує оновлені Rivian R1T і R1S. Однак у документі Rivian стверджує, що моделі R1S і R1T Dual Standard з 20-дюймовими колесами можуть проїхати 380 миль (612 км) по місту і 322 милі (518 км) по шосе
Якщо оснастити ці ж моделі більшими 22-дюймовими колесами, заявлений запас ходу збільшиться до 405 миль (652 км) по місту і 340 миль (547 км) по шосе. Важливо зазначити, що ці цифри були отримані на дорозі з твердим покриттям і, швидше за все, будуть меншими в реальних умовах
У документі також згадується, що 2025 R1 підтримує швидку зарядку потужністю 210 кВт, як і попередня модель
На форумі Rivian Forums йдеться, що оновлені R1T і R1S продовжуватимуть використовувати порти CCS. Це рішення прийнято незважаючи на те, що всі моделі Rivian тепер можуть використовувати мережу Tesla Supercharger за допомогою адаптера NACS, який входить до комплекту поставки. Раніше компанія казала, що майбутні моделі R1 будуть поставлятися в стандартній комплектації з роз’ємом NACS, починаючи з 2025 року, але тепер покупцям доведеться почекати до наступного модельного року
У моделях R1 було впроваджено кілька інших змін. Наприклад, 21-дюймові колеса були зняті з виробництва, залишилися лише 20-дюймові та 22-дюймові варіанти. Додатково будуть запропоновані версії «Performance» та «Aero» 22-дюймових коліс. Rivian також оснастив оновлені моделі тепловими насосами в стандартній комплектації, а компресор кондиціонера був переміщений заради зменшення шуму та вібрацій
Читати далі
Схожі записиЕлектроскутер CUV e: розроблений спеціально для європейського ринку — це вже друга електрична модель Honda для Європи після міського скутера EM1 e:. Але цього разу йдеться про техніку з більш цікавими характеристиками, яка може стати повноцінною альтернативою традиційним бензиновим скутерам класу 125 куб. см CUV e: побудований на класичній рамі підтипу “андербон” (з відкритою центральною […]
7 Липня 2025Поки в країнах Заходу досі шукають способи популяризувати електровелосипеди, Китай зробив один рішучий крок — і результат виявився вражаючим. Завдяки загальнонаціональній програмі утилізації застарілої техніки, яку запровадили лише пів року тому, країна зафіксувала справжній вибух продажів електробайків та скутерів Лише за першу половину 2025 року на дороги Китаю виїхало понад 8,47 мільйона нових електровелосипедів! Суть програми […]
7 Липня 2025Hyundai готується представити абсолютно новий електричний кросовер, який, імовірно, отримає назву Ioniq 2. Очікується, що це буде найдоступніша модель у родині Ioniq, яка займе місце нижче за Kona Electric і розширить лінійку електромобілів початкового рівня. Дебют моделі запланований на найближчі місяці, а продажі стартують у середині 2026 року Новий електрокросовер буде орієнтований на європейський ринок […]
7 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі