Panasonic, виробник акумуляторів для Tesla, веде переговори з Subaru і Mazda
Компанія Panasonic, яка планувала збільшення виробництва акумуляторів для електромобілів у чотири рази – з 50 ГВт-год до 200 ГВт-год до кінця 2030 фінансового року – зізналась, що цей план наразі виглядає занадто амбітним та непродуманим
Panasonic постачає акумулятори кільком автовиробникам, зокрема Tesla і Lucid, оголосила, що призупинить свої амбітні плани щодо розширення. Хоча й заявляє, що все одно досягне мети в 200 ГВт-год потужності, але ця дата була перенесена з 2030 року на більш пізній термін. Panasonic також переглянула свою мету потроїти дохід за той самий період
Переоцінка керівництва компанії була викликана загальним сповільненням продажів електромобілів у Північній Америці. Незважаючи на те, що на американських дорогах реєструється рекордна кількість електромобілів, зростання почало сповільнюватися, а численні дослідження все ще свідчать про брак зарядної інфраструктури та високу вартість електромобілів, яка заважає зважитись на придбання електромобіля багатьом зацікавленим покупцям
«Дивлячись на поточний ринок, ми вирішили, що замість того, щоб зациклюватися на цільовій цифрі, важливіше прагнути до пристойного прибутку і певної частки ринку», – говорить генеральний директор Panasonic Кадзуо Таданобу, якого цитує Nikkei Asia
У партнерстві з Tesla Panasonic інвестувала у два заводи в США: один у штаті Невада, а інший будується в Канзасі. План також включав третій завод в Північній Америці. Однак Таданобу повідомив журналістам, що наразі не має детальної інформації з цього приводу
У той час як попит на електромобілі у Північній Америці сповільнюється, Panasonic бачить потенціал на японському ринку. Компанія вже веде переговори зі співвітчизниками Subaru і Mazda про постачання циліндричних літій-іонних батарей. Виробник акумуляторів може перенаправити частину своїх внутрішніх виробничих потужностей, призначених для північноамериканських клієнтів, на виробництво батарей для японських електромобілів