Компанія Panasonic, яка планувала збільшення виробництва акумуляторів для електромобілів у чотири рази – з 50 ГВт-год до 200 ГВт-год до кінця 2030 фінансового року – зізналась, що цей план наразі виглядає занадто амбітним та непродуманим
Panasonic постачає акумулятори кільком автовиробникам, зокрема Tesla і Lucid, оголосила, що призупинить свої амбітні плани щодо розширення. Хоча й заявляє, що все одно досягне мети в 200 ГВт-год потужності, але ця дата була перенесена з 2030 року на більш пізній термін. Panasonic також переглянула свою мету потроїти дохід за той самий період
Переоцінка керівництва компанії була викликана загальним сповільненням продажів електромобілів у Північній Америці. Незважаючи на те, що на американських дорогах реєструється рекордна кількість електромобілів, зростання почало сповільнюватися, а численні дослідження все ще свідчать про брак зарядної інфраструктури та високу вартість електромобілів, яка заважає зважитись на придбання електромобіля багатьом зацікавленим покупцям
«Дивлячись на поточний ринок, ми вирішили, що замість того, щоб зациклюватися на цільовій цифрі, важливіше прагнути до пристойного прибутку і певної частки ринку», – говорить генеральний директор Panasonic Кадзуо Таданобу, якого цитує Nikkei Asia
У партнерстві з Tesla Panasonic інвестувала у два заводи в США: один у штаті Невада, а інший будується в Канзасі. План також включав третій завод в Північній Америці. Однак Таданобу повідомив журналістам, що наразі не має детальної інформації з цього приводу
У той час як попит на електромобілі у Північній Америці сповільнюється, Panasonic бачить потенціал на японському ринку. Компанія вже веде переговори зі співвітчизниками Subaru і Mazda про постачання циліндричних літій-іонних батарей. Виробник акумуляторів може перенаправити частину своїх внутрішніх виробничих потужностей, призначених для північноамериканських клієнтів, на виробництво батарей для японських електромобілів
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі