Передній багажник елекричного Dodge Charger – серед дорогих опцій
Dodge нещодавно підтвердив ціни на свій суперечливий Charger Daytona EV
Базова ціна на R/T становить $61 950, і вона зростає до $75 185 за Scat Pack, хоча обидві моделі мають право на податкову знижку у розмірі $7500 при оренді. Проте Dodge може випустити дешевші моделі. Представник Dodge повідомив, що «у наступних модельних роках модельний ряд Charger Daytona розшириться, щоб охопити більшу частину сегменту масл-карів»
На момент запуску Charger Daytona R/T буде поставлятися в стандартній комплектації з «Пакетом модернізації Stage 1», потужність якого становить 496 кінських сил і 550 Нм крутного моменту. Scat Pack отримає стандартний пакет «Stage 2» з потужністю 670 к.с. і 850 Нм
Як не крути, обидві версії Charger Daytona дуже дорогі
Попередній Challenger R/T 2023 року коштує $43 245, а R/T Scat Pack – $50 860. Навіть останній з Challenger Hellcats, SRT Hellcat Jailbreak стартував від $72 890
Ще більше може засмути перелік опцій, серед яких виявились досить дивні пропозиції. Так, якщо власник Charger Daytona EV захоче трохи більше місця для речей, йому доведеться придбати дорогий опціональний пакет: за $4995 Plus Group пропонується – Frunk. Тобто, звичайний для електрокарів передній багажник
Dodge не перший, хто вирішив брати гроші за передній багажник
Принаймні у Великій Британії, передній багажник Audi Q6 E-Tron можна придбати за 500 фунтів стерлінгів. Але, здається, це єдиний такий приклад. У Charger Daytona EV він не великий, та пропонує 42,5 л для зберігання – але цього достатньо для зарядних кабелів та інших дрібних предметів
Plus Group додає до Charger Daytona низку інших функцій, включаючи сидіння з охолодженням, світлодіодне освітлення, задній люк з електроприводом, бездротову зарядку для телефону, 20-дюймові колеса для базової моделі R/T та багато іншого. Тим не менш, така пропозиція виглядає дивною – не включити простий шматок литого пластику під капотом в стандартну комплектацію. При цьому, новий Charger Daytona, безумовно, не буде настільки ж прибутковим, як старі бензинові Charger і Challenger, тому Dodge повинен знайти способи отримати прибуток там, де це можливо