Як не крути але ринок електромобілів зростає і машини першої хвилі старішають, тож постає питання переробки літій-іонних акумуляторів. Чи готова галузь утилізувати старі батареї, щоб захистити навколишнє середовище і надати цінні матеріали для нових батарей?
Що ж, наразі ситуація, схоже, під контролем. Згідно зі звітом Аргонської національної лабораторії “Забезпечення матеріалами для електромобільної промисловості США” (Securing Materials for the U.S. Electric Vehicle Industry), починаючи з лютого 2024 року, станом на 2023 рік, наявні внутрішні потужності з переробки акумуляторів у США оцінюються в 35 000 тонн. Завжди важко сказати середню масу батареї електромобіля, особливо якщо зосереджуватися виключно на елементах батареї без сталевого корпусу, допоміжних систем і кабелів. Проте можна припустити, що 35 000 тонн може бути еквівалентом 50 000-100 000 батарей (елементів) електромобілів щорічно

Частина акумуляторних батарей також буде використовуватися як стаціонарні системи зберігання енергії, перш ніж підуть у переробку
Протягом наступних двох-чотирьох років у США буде встановлено ще 76 000 тонн запланованих потужностей з переробки батарей. Це означає, що виробництво потроїться до приблизно 111 000 тонн на рік. Такого обсягу буде достатньо для переробки шестизначної кількості акумуляторних блоків (елементів) для електромобілів
Офіс транспортних технологій DOE також зазначив, що проміжні переробні підприємства, які “отримують літій-іонні акумулятори та відходи виробництва акумуляторів для переробки в матеріали, які можуть бути реінтегровані в ланцюжок поставок акумуляторів”, у 2023 році переробили майже 175 000 тонн матеріалів. Очікується, що цей сегмент розшириться ще на 198 000 тонн протягом наступних кількох років та складе близько 400 000 тонн
Переробка акумуляторів для електромобілів – одне з найважливіших завдань на наступне десятиліття, і вона вже почалася. І ця справа має бути прибутковою, оскільки переробляти цінний вміст зі старих батарей зазвичай легше, ніж видобувати його
Читати далі
Схожі записиІсторичний завод Ford у Луїсвіллі готується до найбільшої трансформації за весь час існування Підприємство, яке працює вже 70 років, цього тижня зупиняє виробництво для масштабного переоснащення під нову електромобільну стратегію компанії. Саме тут Ford планує закласти основу для наступного етапу розвитку електротранспорту Електричний пікап Ford F-150 Lightning у нинішньому вигляді фактично зійшов зі сцени, однак […]
17 Грудня 2025
Програма отримала назву Lucid Recharged і орієнтована на покупців, які хочуть зекономити, але не готові відмовлятися від заводської перевірки та додаткових гарантій До програми потрапляють лише автомобілі з одним власником і пробігом менше ніж 62 тисячі миль (100 тисяч км). Кожен такий електромобіль проходить розширену перевірку за більш ніж 160 пунктами. За потреби проводиться механічне […]
17 Грудня 2025
Компактний кросовер наближається до чотирирічного віку, тож поява оновленої версії в стилі Neue Klasse виглядає логічним кроком. Запланований дебют очікують ближче до 2027 року, і за змінами легко побачити новий напрямок розвитку електричних SUV BMW Під час заряджання прототипу помітили повністю перероблену передню частину Фірмова подвійна решітка стала тоншою та стриманішою, а світлотехніка майже повторює […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі