Компактний кросовер QV-E став важливим кроком для місцевого ринку, адже поєднує доступну стартову ціну з підпискою на батарею, без якої машина не поїде, тож зниження вартості виглядає радше формальністю
QV-E створили з нуля: розробка почалася у 2023 році й обійшлася приблизно у $194 млн
Авто виросло з низки концептів EMO, які демонстрували протягом двох років – це перший малайзійський електромобіль, розроблений повністю всередині держави, на відміну від моделей Proton, що повторюють китайські Geely
Кросовер має довжину 4170 мм, колісну базу 2680 мм і спортивний силует. Передок виглядає гострим завдяки розділеним світлодіодним фарам і об’ємному капоту. Лінія вікон нагадує Toyota C-HR та Nissan Juke, а задню частину формують похилий дах, суцільна світлова смуга і дифузор. Доступні два кольори кузова — Ice Blue та Caviar Gray, в базі йде комплект 18-дюймових дисків
Салон оформлений стримано та практично
Дві 10,25-дюймові панелі відповідають за мультимедіа та прилади, а консоль з ефектом «левітації», атмосферне підсвічування і металізовані вставки трохи оживляють інтер’єр. Комплектація включає шість подушок безпеки і повний набір електронних асистентів

QV-E побудований на модульній платформі, створеній за участі Magna Steyr. Електромотор на 201 к.с. і 285 Нм обертає передні колеса та забезпечує розгін до 100 км/год за 7,5 секунди. Акумулятор LFP від CATL має ємність 52,5 кВт-год і дає до 445 км пробігу за NEDC, який традиційно завищує показники
Базова ціна становить 80 000 рингіт ($19 400), але батарея не входить у цю суму
Її треба орендувати за 275 рингіт (приблизно $67) на місяць протягом дев’яти років. У компанії пояснюють такий підхід тим, що підписка гарантує довічне обслуговування акумулятора і знімає страх власників щодо довготривалої експлуатації




Виробництво локалізують у Малайзії, де на старті випускатимуть 500 авто на місяць з подальшим збільшенням до 3000 до кінця третього кварталу 2026 року. Частка місцевих компонентів має зрости до 50% у 2026 році та до 70% у 2030-му. Попит на електромобілі в країні поступово збільшується, а держава хоче, щоб до кінця десятиліття частка електрокарів у продажах досягла 15%
Читати далі
Схожі записиБританська компанія Helix, відома своїми надпотужними електродвигунами для McMurtry Spéirling, Lotus Evija та Aston Martin Valkyrie, тепер працює над проєктом, який може повернути пасажирські польоти на надзвукових швидкостях. Партнером виступає каліфорнійський стартап Astro Mechanica, який хоче зробити подорожі на швидкості Mach 3 такими ж звичними, як звичайні рейси Ідея базується на новій силовій установці Duality […]
2 Грудня 2025
Генеральний директор Ford Джим Фарлі натякнув на появу доступного спортивного електроседана з заднім приводом Ідея з’явилася на тлі хаотичних змін у продуктовій лінійці, коли компанія скасовує або відкладає низку майбутніх моделей, зокрема великі трирядні електромобілі. Виробництво F-150 Lightning теж тимчасово зупинили, однак Ford не відмовляється від електричного напрямку Компанія працює над новим середньорозмірним пікапом, який […]
2 Грудня 2025
Tesla показує стрімке зростання у Норвегії на тлі падіння продажів у США, Європі й Китаї. У країні, де електромобілі стали майже нормою, компанія збільшила річні продажі майже на 35% У Норвегії бренд побив рекорд, який тримався багато років Компанія вже за 11 місяців продала більше авто, ніж будь-який автовиробник за повний календарний рік. За даними […]
2 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі