Цього тижня майбутні електровантажівки Mercedes на платформі VAN.EA вперше з’явилися на публіці. Після тестової дальньої подорожі цього літа електровантажівки тепер проходять випробування на міських дорогах. Mercedes-Benz вже пропонує електровантажівку eSprinter, але тепер компанія має амбітні плани завоювати ринок електровантажівок за допомогою нового покоління на базі VAN.EA
У травні 2024 року Mercedes вперше показав свою платформу Van Electric Architecture (VAN.EA), яка стане основою для всіх майбутніх електровантажівок середнього та великого розміру. Ця архітектура забезпечить широкий вибір як для приватного, так і для комерційного використання

Модульна платформа VAN.EA: ключ до універсальності
Секрет нових електровантажівок криється в їх модульній електричній платформі. Вона складається з трьох модулів, які легко змінюються залежно від дизайну і потреб користувача. Перший модуль містить електричний силовий агрегат, середній модуль визначає висоту і довжину автомобіля, а третій модуль залежить від того, чи буде модель оснащена повним приводом
Така конструкція дає можливість використовувати вантажівки в різних цілях: від VIP-трансферів і розкішних мінівенів до кемперів або універсальних комерційних транспортних засобів

Оптимізація витрат і покращення характеристик
Mercedes робить акцент на покращенні аеродинаміки, трансмісії, шин і шасі для збільшення запасу ходу та зменшення витрат. Компанія також підтвердила, що всі нові електровантажівки будуть оснащені новітньою операційною системою MB.OS з розширеними функціями
Після тривалої подорожі від Штутгарта до Північного мису в червні 2024 року Mercedes зосередився на випробуванні ключових компонентів: силового агрегату, шасі та батареї. Наступний етап тестування пройде взимку у Швеції

Плани Mercedes на майбутнє електровантажівок
Усі нові вантажівки Mercedes починаючи з 2026 року будуть побудовані на платформі VAN.EA. Компанія планує, що до 2026 року 20% продажів вантажівок складатимуть електричні моделі, а до 2030 року цей показник збільшиться до 50%
Читати далі
Схожі записиФранцузький автовиробник припинив розвиток бренду Mobilize та одночасно поставив крапку в історії міських електрокарів Duo і Bento, які так і не встигли повноцінно проявити себе Історія електричної мікромобільності Renault починалася з великих планів Бренд Mobilize з’явився у 2021 році як окремий напрям для пошуку нових форматів бізнесу за межами класичного виробництва автомобілів. Того ж року […]
16 Грудня 2025
У німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі