Підрозділ електромобілів Ford втратив $1,1 млрд
Ford інвестує мільярди в електромобілі, але, як і багато інших автовиробників, заробляти на них автогіганту поки що не вдається
Фінансова інформація, оприлюднена компанією Ford за другий квартал, показала збитковість електромобільного підрозділу Ford Model e, який втратив $1,1 мільярда. За цей період компанія продала 23 957 електромобілів у США, тобто вона втрачала $47 600 на кожному проданому електромобілі. Враховуючи поганий перший квартал, підрозділ Ford E вже втратив $2,5 млрд цього року і може втратити від $5 млрд до $5,5 млрд до кінця 2024 року
Продажі електромобілів Ford підскочили на значні 61% у першому кварталі
У другому кварталі Ford продав 536 050 автомобілів на своєму домашньому ринку в США, та показав невеликий приріст – менше 1%. Загалом за перше півріччя продажі зросли на 3,6% до понад 1 мільйона одиниць. Важливо, що попит на електромобілі Ford різко зріс у 2 кварталі, підскочивши на 61% – до 23 957 одиниць. Електромобілі все ще складають лише невелику частку від загального обсягу продажів Ford, який дорівнює приблизно 4% у першій половині 2024 року
Поставки гібридних та плагін гібридних моделей Ford також зросли (одразу на 56%), досягнувши рекордних 53 822 проданих одиниць. Це сталося насамперед завдяки підвищеному інтересу до Maverick, тоді як Mustang Mach-E виявився найбільш популярним електромобілем бренду
Ford скоротить замовлення на акумулятори від трьох своїх постачальників
На початку 2022 року Ford розділив свої підрозділи з виробництва ДВЗ та електромобілів, що призвело до створення Ford Blue та Ford Model e. У травні стало відомо, що слабкіші, ніж очікувалося, продажі електромобілів Ford спонукали виробника зменшити кількість акумуляторних батарей, які він замовляє у таких постачальників, як SK On Co, LG Energy Solutions Ltd. та CATL. Поки неясно, наскільки Ford зменшить замовлення, але він збереже контракти з усіма трьома постачальниками
Хоча поточні збитки великі, вони повинні знизитися в найближчі роки
Хоча технічно Ford втратив майже $50 тисяч на кожному проданому електромобілі у другому кварталі, ця цифра не відображає повної картини. Компанія інвестує величезні суми грошей у розробку нових інноваційних силових агрегатів для електромобілів, і ці інвестиції мають бути зроблені лише раз. Крім того, такі інвестиції підуть на користь майбутнім електромобілям, тому не зовсім справедливо дивитися на ці збитки однобоко та ділити їх на кожен проданий електромобіль