Південна Корея є ключовим гравцем у сфері акумуляторних технологій для електромобілів, інвестуючи мільярди доларів у виробництво на території США. Завдяки значним інвестиціям Hyundai, Samsung, LG Energy Solution та SK On, корейські компанії здобули перевагу, активно підтримуючи американських автовиробників, включно з Ford, Stellantis та General Motors. Платформи для EV, які вони створюють, стають основою майбутніх моделей – це дозволить США зберегти позиції у конкуренції з Китаєм, який є лідером у виробництві батарей
Як нова адміністрація може вплинути на розвиток електрокарів в США
Зміна політичного курсу може призвести до скорочення податкових пільг та субсидій для електромобілів, які активно підтримувалися попередньою адміністрацією. Дональд Трамп висловлювався критично щодо електромобілів та обіцяв скасувати податкові стимули та пільги для їх виробництва. Проте, аналітики припускають, що корейські компанії, такі як SK On та LG Energy Solution, продовжать інвестувати в США, адаптуючись до нових умов, аби зберегти свої позиції та уникнути конкуренції з Китаєм
Чому корейські виробники EV можуть зберегти лідерство
Вчасно розпочаті інвестиції дозволили Південній Кореї закріпитися на ринку США ще до зміни політичного курсу. Hyundai, наприклад, реалізує амбітний проєкт у штаті Джорджія, де будуватиме новий завод для випуску моделей Ioniq та інших EV. Незважаючи на те, що штат підтримав Трампа, інвестиція є настільки значущою, що навряд чи буде переглянута. Додатково, Hyundai першою серед іноземних виробників інтегрує новий стандарт зарядних портів NACS, що забезпечить доступ до мережі зарядних станцій Tesla
Перспективи та можливі виклики для електромобільної індустрії
Попри можливе скасування субсидій для EV, експерти зазначають, що нові регуляції можуть стати викликом для корейських виробників. Навіть якщо нова адміністрація спробує переглянути програму IRA, це потребуватиме значних зусиль, часу та підтримки з боку Конгресу, адже зобов’язання вже укладені. На думку експертів, такі зміни можуть зустріти опір не лише серед сенаторів, а й на рівні місцевих урядів, де заводи з виробництва акумуляторів будуть джерелом нових робочих місць
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі