Південна Корея є ключовим гравцем у сфері акумуляторних технологій для електромобілів, інвестуючи мільярди доларів у виробництво на території США. Завдяки значним інвестиціям Hyundai, Samsung, LG Energy Solution та SK On, корейські компанії здобули перевагу, активно підтримуючи американських автовиробників, включно з Ford, Stellantis та General Motors. Платформи для EV, які вони створюють, стають основою майбутніх моделей – це дозволить США зберегти позиції у конкуренції з Китаєм, який є лідером у виробництві батарей

Як нова адміністрація може вплинути на розвиток електрокарів в США
Зміна політичного курсу може призвести до скорочення податкових пільг та субсидій для електромобілів, які активно підтримувалися попередньою адміністрацією. Дональд Трамп висловлювався критично щодо електромобілів та обіцяв скасувати податкові стимули та пільги для їх виробництва. Проте, аналітики припускають, що корейські компанії, такі як SK On та LG Energy Solution, продовжать інвестувати в США, адаптуючись до нових умов, аби зберегти свої позиції та уникнути конкуренції з Китаєм

Чому корейські виробники EV можуть зберегти лідерство
Вчасно розпочаті інвестиції дозволили Південній Кореї закріпитися на ринку США ще до зміни політичного курсу. Hyundai, наприклад, реалізує амбітний проєкт у штаті Джорджія, де будуватиме новий завод для випуску моделей Ioniq та інших EV. Незважаючи на те, що штат підтримав Трампа, інвестиція є настільки значущою, що навряд чи буде переглянута. Додатково, Hyundai першою серед іноземних виробників інтегрує новий стандарт зарядних портів NACS, що забезпечить доступ до мережі зарядних станцій Tesla

Перспективи та можливі виклики для електромобільної індустрії
Попри можливе скасування субсидій для EV, експерти зазначають, що нові регуляції можуть стати викликом для корейських виробників. Навіть якщо нова адміністрація спробує переглянути програму IRA, це потребуватиме значних зусиль, часу та підтримки з боку Конгресу, адже зобов’язання вже укладені. На думку експертів, такі зміни можуть зустріти опір не лише серед сенаторів, а й на рівні місцевих урядів, де заводи з виробництва акумуляторів будуть джерелом нових робочих місць
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі