Південна Корея є ключовим гравцем у сфері акумуляторних технологій для електромобілів, інвестуючи мільярди доларів у виробництво на території США. Завдяки значним інвестиціям Hyundai, Samsung, LG Energy Solution та SK On, корейські компанії здобули перевагу, активно підтримуючи американських автовиробників, включно з Ford, Stellantis та General Motors. Платформи для EV, які вони створюють, стають основою майбутніх моделей – це дозволить США зберегти позиції у конкуренції з Китаєм, який є лідером у виробництві батарей
Як нова адміністрація може вплинути на розвиток електрокарів в США
Зміна політичного курсу може призвести до скорочення податкових пільг та субсидій для електромобілів, які активно підтримувалися попередньою адміністрацією. Дональд Трамп висловлювався критично щодо електромобілів та обіцяв скасувати податкові стимули та пільги для їх виробництва. Проте, аналітики припускають, що корейські компанії, такі як SK On та LG Energy Solution, продовжать інвестувати в США, адаптуючись до нових умов, аби зберегти свої позиції та уникнути конкуренції з Китаєм
Чому корейські виробники EV можуть зберегти лідерство
Вчасно розпочаті інвестиції дозволили Південній Кореї закріпитися на ринку США ще до зміни політичного курсу. Hyundai, наприклад, реалізує амбітний проєкт у штаті Джорджія, де будуватиме новий завод для випуску моделей Ioniq та інших EV. Незважаючи на те, що штат підтримав Трампа, інвестиція є настільки значущою, що навряд чи буде переглянута. Додатково, Hyundai першою серед іноземних виробників інтегрує новий стандарт зарядних портів NACS, що забезпечить доступ до мережі зарядних станцій Tesla
Перспективи та можливі виклики для електромобільної індустрії
Попри можливе скасування субсидій для EV, експерти зазначають, що нові регуляції можуть стати викликом для корейських виробників. Навіть якщо нова адміністрація спробує переглянути програму IRA, це потребуватиме значних зусиль, часу та підтримки з боку Конгресу, адже зобов’язання вже укладені. На думку експертів, такі зміни можуть зустріти опір не лише серед сенаторів, а й на рівні місцевих урядів, де заводи з виробництва акумуляторів будуть джерелом нових робочих місць
Читати далі
Схожі записиЕлектромобіль, який поки що має просту робочу назву Electtrica, дебютує наступного року. А поки що Ferrari ділиться вражаючими попередніми характеристиками цієї нової моделі. З технічної точки зору, ці дані виглядають справді захопливо Архітектура та силова установка Electtrica спроєктована як гранд-турер, продовжуючи традицію моделі GTC4Lusso. Автомобіль матиме відносно коротку колісну базу — 116,5 дюймів (близько 296 […]
9 Жовтня 2025General Motors офіційно підтвердила, що нове покоління Chevrolet Bolt з’явиться у продажу у 2027 році за ціною від 29 990 доларів США, включно з доставкою. Модель збереже свою репутацію одного з найдоступніших електромобілів у США, адже лише трохи перевищує вартість базового Nissan Leaf 2026 модельного року Новий Bolt отримає літій-залізо-фосфатний акумулятор ємністю 65 кВт-год, який […]
9 Жовтня 2025У 2028 році компанія представить A4 e-tron — високотехнологічний електромобіль, який поєднає передові рішення з вишуканим дизайном Поки BMW готує електричну 3-ю серію i3, а Mercedes — оновлений C-клас EQ Tech, Audi поки не має у своєму асортименті доступного електричного седана. Але це зміниться з виходом A4 e-tron, який не лише відродить знайоме ім’я, а […]
9 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі