Polestar Phone був створений спільно з китайською технологічною компанією Meizu, яка теж належить Geely
Нові електромобілі стають все більш схожими на високотехнологічні гаджети, але підключення до смартфону не завжди проходить гладко. Саме цей нюанс і прагне виправити Polestar, зробивши зв’язок між своїми автомобілями та смарт-пристроями якомога простішим
Для цього компанія розробила Polestar Phone, розроблений спеціально для китайських споживачів, які купують один з її електромобілів. Він має гарну білу задню панель з логотипом Polestar посередині, витончену металеву окантовку та квартет об’єктивів камер, один з яких оздоблений золотом, натякаючи на золоті акценти в моделях бренду
Генеральний директор Polestar Томас Інгенлат підкреслив, що логотип Polestar не нанесено на задню панель телефону Meizu. І телефон, і інформаційно-розважальна система Polestar 4 працюватимуть на операційній системі FlyMe цієї компанії в Китаї (в Європі та Північній Америці автомобіль працює на Google OS)



За словами Інгенлата, цей проект надав Polestar можливість “поєднати два світи – технологій та автомобілебудування – без жодних кордонів”. Адже безперебійний зв’язок між телефоном і автомобілем не завжди ідеальний. Генеральний директор поскаржився, що в інших автомобілях, з іншими телефонами, він все ще бореться з тим, щоб текстові повідомлення коректно відображалися на екрані
Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі