Охолодження ринку електромобілів викликає хвилювання в галузі, особливо в США, де закон про заборону продажу нових автомобілів з ДВЗ ще не прийнятий – ніхто не змушує вас купувати електромобілі, принаймні, поки що. Автовиробники змінюють свої плани, щоб врахувати уповільнення продажів електромобілів, і гібридна технологія починає виглядати як ідеальна золота середина, а не як сходинка недосконалий компроміс. Компанія Polestar, яка продає лише електромобілі і планує розширювати свою діяльність у найближчі роки, не переймається цією тенденцією

“Я знаю, що є багато розмов про те, що ринок електромобілів сповільнюється, так, але це все ще зростаючий ринок, – каже керівник Polestar Томас Інгенлат в дизайнерській студії компанії в Гетеборзі, Швеція. “Так, після галасу, радісних вигуків і електромобільного оптимізму з’явилося трохи більше реалізму, і швидкість переходу може бути не такою стрімкою, як дехто міг би очікувати, але це все ще зростаючий сегмент. Електрифікація буде відбуватися, в цьому немає жодних сумнівів”
Polestar продовжує розширювати свій асортимент у найближчі роки, і кожна модель, яка перебуває на стадії розробки – це електрокар. Після значного оновлення моделі 2 у 2024 році, компанія випустить позашляховик під назвою 3, а до кінця 2024 року – фанковий кросовер, схожий на фастбек, під назвою Polestar 4. Модель 5, великий седан, орієнтований на Porsche Taycan, і спортивний автомобіль під назвою 6 завершать лінійку в другій половині 2020-х років

Polestar прагне поступово збільшувати свої річні продажі, але не планує кидати виклик Ford F-150 або боротися з Toyota за домінування на світовому автомобільному ринку. Інгенлат також стверджує, що в певному сенсі невизначеність щодо темпів поширення електромобілів дає Polestar перевагу – принаймні в стабільності – і водночас ставить її конкурентів у невигідне становище
І все ж, Polestar цілком реально може випустити гібридну модель, якщо захоче. Перший автомобіль бренду, витончене купе обмеженої серії під назвою Polestar 1, оснащувався 619-сильною гібридною трансмісією, що підключалася до електромережі. Під капотом був 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, який приводив передні колеса, а пара електродвигунів – задні колеса. Polestar є частиною китайської компанії Geely, яка також володіє Volvo, тому теоретично ніщо не завадило б їй постукати у двері до колег та ввічливо попросити гібридну систему

Чи буде це зроблено? Можливо, але, швидше за все, ні
“Я б не сказав: “О ні, ми не будемо розглядати гібрид”. Я не догматик у цьому питанні, – каже Інгенлат. “Я переконаний, що електромобіль – це чудовий автомобіль. Я ніколи не хотів будувати бренд навколо однієї технології. Можливо, через 10 років з’явиться новий чудовий винахід, і тоді ми візьмемо його. Але, з іншого боку, ми повинні бути реалістами і говорити споживачеві, на що він має витрачати свої гроші, і я думаю, що електромобіль з акумуляторною батареєю на даний момент є найкращою технологією”
Читати далі
Схожі записиПісля серії більших моделей Smart підтвердила роботу над компактним міським електрокаром, який продовжує ідею легендарного ForTwo та орієнтується насамперед на європейські міста Сьогодні Smart належить Mercedes-Benz і китайській Geely на паритетних умовах Марка поступово змінила напрямок розвитку та почала випускати дедалі більші автомобілі, включно з седаном #6, який став найбільшим у її історії. Попри це, […]
17 Грудня 2025
Історичний завод Ford у Луїсвіллі готується до найбільшої трансформації за весь час існування Підприємство, яке працює вже 70 років, цього тижня зупиняє виробництво для масштабного переоснащення під нову електромобільну стратегію компанії. Саме тут Ford планує закласти основу для наступного етапу розвитку електротранспорту Електричний пікап Ford F-150 Lightning у нинішньому вигляді фактично зійшов зі сцени, однак […]
17 Грудня 2025
Програма отримала назву Lucid Recharged і орієнтована на покупців, які хочуть зекономити, але не готові відмовлятися від заводської перевірки та додаткових гарантій До програми потрапляють лише автомобілі з одним власником і пробігом менше ніж 62 тисячі миль (100 тисяч км). Кожен такий електромобіль проходить розширену перевірку за більш ніж 160 пунктами. За потреби проводиться механічне […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі