Охолодження ринку електромобілів викликає хвилювання в галузі, особливо в США, де закон про заборону продажу нових автомобілів з ДВЗ ще не прийнятий – ніхто не змушує вас купувати електромобілі, принаймні, поки що. Автовиробники змінюють свої плани, щоб врахувати уповільнення продажів електромобілів, і гібридна технологія починає виглядати як ідеальна золота середина, а не як сходинка недосконалий компроміс. Компанія Polestar, яка продає лише електромобілі і планує розширювати свою діяльність у найближчі роки, не переймається цією тенденцією
“Я знаю, що є багато розмов про те, що ринок електромобілів сповільнюється, так, але це все ще зростаючий ринок, – каже керівник Polestar Томас Інгенлат в дизайнерській студії компанії в Гетеборзі, Швеція. “Так, після галасу, радісних вигуків і електромобільного оптимізму з’явилося трохи більше реалізму, і швидкість переходу може бути не такою стрімкою, як дехто міг би очікувати, але це все ще зростаючий сегмент. Електрифікація буде відбуватися, в цьому немає жодних сумнівів”
Polestar продовжує розширювати свій асортимент у найближчі роки, і кожна модель, яка перебуває на стадії розробки – це електрокар. Після значного оновлення моделі 2 у 2024 році, компанія випустить позашляховик під назвою 3, а до кінця 2024 року – фанковий кросовер, схожий на фастбек, під назвою Polestar 4. Модель 5, великий седан, орієнтований на Porsche Taycan, і спортивний автомобіль під назвою 6 завершать лінійку в другій половині 2020-х років
Polestar прагне поступово збільшувати свої річні продажі, але не планує кидати виклик Ford F-150 або боротися з Toyota за домінування на світовому автомобільному ринку. Інгенлат також стверджує, що в певному сенсі невизначеність щодо темпів поширення електромобілів дає Polestar перевагу – принаймні в стабільності – і водночас ставить її конкурентів у невигідне становище
І все ж, Polestar цілком реально може випустити гібридну модель, якщо захоче. Перший автомобіль бренду, витончене купе обмеженої серії під назвою Polestar 1, оснащувався 619-сильною гібридною трансмісією, що підключалася до електромережі. Під капотом був 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, який приводив передні колеса, а пара електродвигунів – задні колеса. Polestar є частиною китайської компанії Geely, яка також володіє Volvo, тому теоретично ніщо не завадило б їй постукати у двері до колег та ввічливо попросити гібридну систему
Чи буде це зроблено? Можливо, але, швидше за все, ні
“Я б не сказав: “О ні, ми не будемо розглядати гібрид”. Я не догматик у цьому питанні, – каже Інгенлат. “Я переконаний, що електромобіль – це чудовий автомобіль. Я ніколи не хотів будувати бренд навколо однієї технології. Можливо, через 10 років з’явиться новий чудовий винахід, і тоді ми візьмемо його. Але, з іншого боку, ми повинні бути реалістами і говорити споживачеві, на що він має витрачати свої гроші, і я думаю, що електромобіль з акумуляторною батареєю на даний момент є найкращою технологією”
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі