Polestar стверджує, що ринок електромобілів не викликає занепокоєння

27.03.2024
Polestar стверджує, що ринок електромобілів не викликає занепокоєння — photo 6888

Охолодження ринку електромобілів викликає хвилювання в галузі, особливо в США, де закон про заборону продажу нових автомобілів з ДВЗ ще не прийнятий – ніхто не змушує вас купувати електромобілі, принаймні, поки що. Автовиробники змінюють свої плани, щоб врахувати уповільнення продажів електромобілів, і гібридна технологія починає виглядати як ідеальна золота середина, а не як сходинка недосконалий компроміс. Компанія Polestar, яка продає лише електромобілі і планує розширювати свою діяльність у найближчі роки, не переймається цією тенденцією

Polestar стверджує, що ринок електромобілів не викликає занепокоєння — photo 2

“Я знаю, що є багато розмов про те, що ринок електромобілів сповільнюється, так, але це все ще зростаючий ринок, – каже керівник Polestar Томас Інгенлат в дизайнерській студії компанії в Гетеборзі, Швеція. “Так, після галасу, радісних вигуків і електромобільного оптимізму з’явилося трохи більше реалізму, і швидкість переходу може бути не такою стрімкою, як дехто міг би очікувати, але це все ще зростаючий сегмент. Електрифікація буде відбуватися, в цьому немає жодних сумнівів”

Polestar продовжує розширювати свій асортимент у найближчі роки, і кожна модель, яка перебуває на стадії розробки – це електрокар. Після значного оновлення моделі 2 у 2024 році, компанія випустить позашляховик під назвою 3, а до кінця 2024 року – фанковий кросовер, схожий на фастбек, під назвою Polestar 4. Модель 5, великий седан, орієнтований на Porsche Taycan, і спортивний автомобіль під назвою 6 завершать лінійку в другій половині 2020-х років

Polestar стверджує, що ринок електромобілів не викликає занепокоєння — photo 3

Polestar прагне поступово збільшувати свої річні продажі, але не планує кидати виклик Ford F-150 або боротися з Toyota за домінування на світовому автомобільному ринку. Інгенлат також стверджує, що в певному сенсі невизначеність щодо темпів поширення електромобілів дає Polestar перевагу – принаймні в стабільності – і водночас ставить її конкурентів у невигідне становище

І все ж, Polestar цілком реально може випустити гібридну модель, якщо захоче. Перший автомобіль бренду, витончене купе обмеженої серії під назвою Polestar 1, оснащувався 619-сильною гібридною трансмісією, що підключалася до електромережі. Під капотом був 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, який приводив передні колеса, а пара електродвигунів – задні колеса. Polestar є частиною китайської компанії Geely, яка також володіє Volvo, тому теоретично ніщо не завадило б їй постукати у двері до колег та ввічливо попросити гібридну систему

Polestar стверджує, що ринок електромобілів не викликає занепокоєння — photo 4

Чи буде це зроблено? Можливо, але, швидше за все, ні

“Я б не сказав: “О ні, ми не будемо розглядати гібрид”. Я не догматик у цьому питанні, – каже Інгенлат. “Я переконаний, що електромобіль – це чудовий автомобіль. Я ніколи не хотів будувати бренд навколо однієї технології. Можливо, через 10 років з’явиться новий чудовий винахід, і тоді ми візьмемо його. Але, з іншого боку, ми повинні бути реалістами і говорити споживачеві, на що він має витрачати свої гроші, і я думаю, що електромобіль з акумуляторною батареєю на даний момент є найкращою технологією”

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK