Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату
В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через несправність камери заднього виду. І, як з’ясувалося, жодне з оновлень не вирішило проблему
Ще минулого року компанія Polestar повідомила про відкликання моделей Polestar 2 2021–2024 років випуску через те, що камера заднього огляду могла не активуватись при вмиканні заднього ходу. Виробник запропонував вирішити проблему за допомогою оновлення програмного забезпечення. Йшлося про оптимізацію інфотейнмент-системи, яка мала звільнити достатньо оперативної пам’яті для відображення зображення з камери
Однак оновлення не дало очікуваного результату
У квітні 2025 року Polestar оголосила нове відкликання — цього разу вже для 27 816 автомобілів. Знову пропонувалося оновлення програмного забезпечення, яке мало забезпечити постійне високошвидкісне з’єднання між камерою паркування і дисплеєм мультимедійної системи. За задумом інженерів, сигнал мав передаватися безперервно, а не активуватись лише за потреби. Але і ця спроба не принесла бажаного ефекту
21 червня Управління з безпеки дорожнього руху США (NHTSA) почало отримувати численні скарги від власників Polestar 2, які встигли встановити оновлення, але збої в роботі камери заднього виду збереглися. У липні американський регулятор провів розмову з представниками виробника, і ті підтвердили: повторне оновлення програмного забезпечення також не виправило дефект. Таким чином, автомобілі продовжують експлуатуватись із потенційно небезпечною несправністю
Ситуація ускладнюється тим, що проблеми з камерами заднього огляду — не поодинокі у галузі
За останніми даними Carscoops, лише у США у 2024 році було зареєстровано 181 випадок відкликання через аналогічні несправності. І, здається, що практично щотижня нова модель потрапляє під подібне відкликання. Причини — різноманітні: від дефіциту обчислювальних ресурсів до нестабільних з’єднань між модулями
Ба більше, проблема торкнулася й іншої моделі бренду — Polestar 3
У травні 2025 року стало відомо, що новий електричний кросовер також страждає від несправності камери заднього виду, яка іноді не виводить зображення на екран при русі заднім ходом. Поки що не зрозуміло, чи викликана ця помилка тією самою причиною, що і в Polestar 2, але виробник уже пообіцяв випустити ще одне оновлення “по повітрю”
Усі ці випадки ставлять під сумнів здатність навіть найсучасніших електромобілів забезпечити стабільну й безпечну роботу базових систем. Камера заднього огляду — критично важливий елемент, особливо з огляду на те, що автомобілі Polestar не мають традиційного дзеркала з хорошою оглядовістю. І якщо навіть дворазове втручання в програмне забезпечення не усуває дефект, постає питання: чи не варто було б вдатись до апаратного рішення?
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі