Попит на Xiaomi SU7 виявився набагато вищим, ніж очікувалося
Хоча Xiaomi й новачок в автомобільному бізнесі, вона – технологічний гігантом в Китаї і один з найбільших світових виробників смартфонів. Популярність бренду дала йому значну перевагу над іншими новими учасниками ринку електромобілів. Виступаючи під час прямого ефіру на телеканалі Douyin, генеральний директор компанії Лей Цзюнь заявив, що замовлення на їхній перший автомобіль вже в 5 разів перевищили очікувані
Ключовою причиною популярності SU7 стала його ціна. Прайс починається лише з $29 900, що на $4 000 менше, ніж у Tesla Model 3 місцевого виробництва. Фірма раніше заявляла, що отримала 50 000 замовлень протягом 27 хвилин і почала поставки наприкінці березня. Перші 5 000 одиниць були доставлені у версії “Founder’s Edition”. Поставки стандартної моделі розпочалися цього тижня в Пекіні та Шеньчжені
Під час прямої трансляції Лей сказав, що Xiaomi змогла прискорити поставки стандартної моделі SU7 на 12 днів. Він додав, що програмне забезпечення автомобіля також буде оновлюватися по повітрю щонайменше раз на місяць. Xiaomi почне поставки флагманського SU7 Max в кінці цього місяця, в той час як SU7 Pro (середня комплектація) з’явиться в травні
Xiaomi визнала, що втрачає гроші на кожному проданому SU7. Хоча компанія не розкрила точну суму за автомобіль, аналітики Citi вважають, що седан може принести чистий збиток у розмірі 4,1 мільярда юанів ($566 мільйонів), якщо цього року продадуть 60 000 одиниць. Тобто, за кожен електромобіль Xiaomi матиме збиток в розмірі біля 68 000 юанів (~ $9 400)
Лея запитали, чи планує Xiaomi випуск кросовера, але він не відповів. Хоча нещодавній звіт компанії підтвердив, що розробка позашляховика вже ведеться на новій платформі, яка підтримує опцію подовжувача ходу