Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних електрокарів
Оновлена модель має довший пробіг і помітно швидше заряджання
Porsche спершу пояснювала це збільшеною батареєю і підвищеною ефективністю, а тепер розкрила технічні рішення, які дозволили зробити Taycan ще досконалішим

Пробіг зріс із максимально можливих 395 км до 480 км у нинішній модифікації. Пікова потужність заряджання піднялася з 270 до 320 кВт. Завдяки цьому час заряджання від 10 до 80% зменшився приблизно на три з половиною хвилини на швидкісній станції. За цими цифрами стоїть серйозна робота над системами керування температурою, конструкцією акумулятора та електронікою
Компанія повідомила, що модернізувала тепловий менеджмент Taycan
Модулі батареї тепер охолоджуються пасивним способом без додаткових насосів і зайвих механізмів. Оновлена охолоджувальна плита відводить тепло значно швидше: раніше вона працювала на рівні 6 кВт, а зараз досягає 10 кВт. Батарея легше переносить високі температури і менше ризикує перегрітися під час інтенсивної їзди або швидкого заряджання

Для зростання швидкості зарядки Porsche застосувала нові шини струму — товсті металеві пластини, які передають електрику між елементами. Вони пропускають більший струм, тож час прискореної зарядки від 10 до 80% скоротився з 21,5 хвилини до 18 хвилин. Мінімальна температура батареї, за якої дозволено швидку зарядку, знизилася з 25 до 15 градусів Цельсія. Водії в холодних регіонах можуть починати зарядження на високій потужності швидше, а значить — економити час без тривалого підігріву акумулятора
Батарея виросла за ємністю, але стала легшою
Версія Performance Battery Plus тепер має 105 кВт-год замість 93,4 кВт-год раніше. Попри зростання ємності, маса зменшилася з 634 до 625 кілограмів. Сьогодні усі виробники прагнуть вмістити більше енергії в компактніші й легші акумулятори, удосконалюючи хімію елементів і конструкцію модулів

Шлях до цього був непростим. Минулого року Porsche відкликала понад 27 тисяч Taycan через дефект виробництва батарей на заводі LG Energy Solution у Польщі. Помилка могла спричиняти підвищений ризик внутрішніх коротких замикань. Власникам радили тимчасово обмежити заряд до 80%, а пізніше здійснили безплатну заміну
Після цього Porsche зосередилася на підвищенні довговічності та надійності акумуляторів. Попри те, що власники Taycan користуються швидкою зарядкою лише приблизно 15% часу, випробування проводили за жорсткіших умов. Половину всіх циклів заряджання виконували в режимі «стрес-тесту», де температура піднімалася до 100 градусів Цельсія, і моделювали пробіг на рівні 300 тисяч кілометрів. Додатково проводили тести на занурення у воду глибиною один метр та бічні удари високої сили, які, за словами Porsche, не спричинили деформацій батареї
Оновлені технології дали помітно кращі результати в реальних умовах. Базовий Taycan із заднім приводом і батареєю на 105 кВт-год подолав 590 км у шосейному тесті Out Of Spec при швидкості 112 км/год перевершивши офіційну оцінку EPA у 511 км. Під час випробувань InsideEVs на початку року Taycan Cross Turismo зарядився з 15 до 70% за 12 хвилин і утримував потужність понад 200 кВт майже весь час
Читати далі
Схожі записиАмериканський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]
11 Грудня 2025
Китайський ринок електромобілів змінюється настільки швидко, що навіть місцевим виробникам інколи складно відстежити темп. Компанії запускають нові моделі одна за одною, і країна вже не просто слідує за світовими тенденціями, а формує їх. Головний двигун цих змін — внутрішній попит, передусім серед молоді та тих, хто обирає свій перший автомобіль Нове дослідження Bloomberg Intelligence показало […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі