0–100 км/год за 1,89 секунди: Porsche обігнав Tesla, Lucid і навіть Ferrari
Електрокари більше не грають роль тихих економних побратимів. Вони вже офіційно наступають на п’яти суперкарам – і Porsche тільки що довів це на практиці. Новий Taycan Turbo GT у версії Weissach не просто вражає – він влетів в історію як найшвидший автомобіль у тестах Motor Trend за 76 років існування журналу!
У конфігурації Weissach задні сидіння просто викинули – і ця жертва заради швидкості дала результат. Виміряна динаміка з місця до 96 км/год (60 миль/год) склала всього 1,89 секунди в режимі Lainch Control. Без нього – 2,10 секунди. Це на 0,18 с швидше за Tesla Model S Plaid, і на 0,05 с краще, ніж у звичайної версії Taycan Turbo GT. У порівнянні з такими суперниками, як Ferrari SF90 Stradale, Lucid Air Sapphire та McLaren 765LT, Porsche тримається впевнено в топі

9,23 секунди на чверті милі та четверте місце на фігурі вісім
Ще більш вражаючий результат Porsche показав на чвертьмилевій прямій: 9,23 секунди при фінішній швидкості 241,6 км/год. Для порівняння, Lucid Air Sapphire пройшов ту ж дистанцію за 9,21 секунди – з помітно вищою кінцевою швидкістю, 252,8 км/год
Проте саме Taycan Turbo GT виявився найшвидшим електроседаном у фігурному тесті «вісімка» Motor Trend, з часом 21,86 секунди і середнім прискоренням 1,03 g. Це лише на соту секунди повільніше за трековий Corvette Z07 – і в межах досяжності Ferrari 296 GTB

Гальмування, зарядка і ціна: все так само екстремально
Не лише динаміка вражає – Porsche також зупиняється з 96 км/год за 28,3 метра, що дуже близько до ідеалу. А зарядка займає лише 19 хвилин з 5% до 80% на швидкісному терміналі – гідний результат для такого потужного електрокара

Але, як завжди, є нюанс: вартість тестованого Taycan Turbo GT Weissach склала $233 395 у США, що значно перевищує Tesla Model S Plaid ($94 900), але трохи нижче за Lucid Air Sapphire ($250 575). В Україні ціни на Taycan Turbo GT Weissach починаються від 9 856 940 грн

Porsche зробив щось зовсім божевільне – двомісний електроседан, який швидший за Ferrari, з гальмами спортивного байка і зарядкою, яка займає менше часу, ніж Ваша ранкова кава. Так, він коштує, як квартира в центрі Києва, але це – вже не просто транспорт. Це технологічна демонстрація сили
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі