Porsche Taycan встановив рекорд бездротової зарядки

04.08.2024
Porsche Taycan встановив рекорд бездротової зарядки — photo 14510

Інженери штутгардської компанії збільшили потужність входу постійного струму Taycan за допомогою нового бездротового зарядного пристрою

Бездротова зарядка електромобіля все ще залишається не дуже практичною. Хоча є стартапи, які пропонують комерційні рішення, їх швидкість та інтеграція в існуючі електрокари не дуже зручні для користувача, а пікові показники рідко перевищують 11 кіловат

Хто стоїть за новим рекордом?

Однак незабаром ситуація може кардинально змінитися, адже модифікований Porsche Taycan, який Volkswagen Group America надала Національній лабораторії Oak Ridge National Laboratory (ORNL) Міністерства енергетики США, встановив новий рекорд з найшвидшого сеансу бездротової зарядки на легковому автомобілі

Використовуючи нову поліфазну бездротову систему зарядки, яка була інтегрована в днище електромобіля, дослідники змогли передати німецькому спортивному седану пікову потужність 270 кВт – таку ж, як і максимальна швидкість зарядки автомобіля постійним струмом. Причому мова йде про дорестайлінговий Taycan, а не про нову вдосконалену версію, яка може забирати до 320 кВт від сумісної зарядної станції

Технічні можливості нової системи вражають

Система передачі енергії, винайдена ORNL, використовує легкі котушки електромагнітного зв’язку діаметром трохи більше 19 дюймів. Вони дозволяють досягти більшої щільності потужності в найменшій можливій котушці. У державній лабораторії заявили, що аналогічний процес використовується в невеликих пристроях, таких як смартфони, але головна відмінність полягає в тому, що поліфазні котушки в прототипі Taycan мають обертові магнітні поля, що генеруються фазними обмотками котушки, які підвищують потужність до небаченого раніше рівня

– Приймальна котушка, розроблена для дослідницького автомобіля Porsche Taycan, може досягти у 8-10 разів вищої щільності потужності порівняно з існуючими системами, – сказав Омер Онар з ORNL, керівник групи силової електроніки транспортних засобів і провідний дослідник Porsche. – Крім того, наша зарядка також найлегша в світі

Відстань між передавачем на землі та приймачем на автомобілі становила 12,3 см, при цьому система досягла вражаючої ефективності – 95%. Тобто, лабораторний бездротовий зарядний пристрій може поповнити рівень заряду автомобіля на 50% лише за 10 хвилин – так само, якби до зарядного порту був підключений кабель постійного струму

Це не перший раз, коли ORNL б’є рекорди зі своєю технологією бездротової зарядки. Ще у 2016 році команда досягла швидкості бездротової передачі 20 кВт на Toyota RAV4, оснащеному додатковим акумулятором на 10 кіловат-годин. Минулого року було зафіксовано швидкість зарядки у 120 кВт на Hyundai Kona

Коли така потужна бездротова зарядка з’явиться на ринку?

Експериментальна бездротова зарядка потужністю 270 кВт стала завершальним актом проєкту, що фінансується Міністерством енергетики США, який ORNL та Volkswagen оголосили у 2021 році. Однак надія на серійне виробництво таких пристроїв не втрачена, оскільки лабораторія та автовиробник планують продовжити спільну роботу в найближчій перспективі, щоб вдосконалити систему і зробити її меншою, економічно ефективнішою та простішою для серійного масового виробництва

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK