Porsche вже працює над наступним поколінням Taycan
Інженери ніколи не зупиняються. Хоча минуло лише кілька місяців відтоді, як Porsche оновив Taycan, робота над моделлю другого покоління вже йде повним ходом
Менеджер Taycan з питань зарядки та енергетичних систем Сара Разаві підтвердила в інтерв’ю австралійському журналу CarSales, що новий Taycan вже розробляється. Вона визнала, що платформа J1, яка також лежить в основі Audi E-Tron GT, була доведена до максимуму, і що Porsche потрібно придумати щось краще. Можливо, автомобіль наступного покоління перейде на вже анонсовану платформу SSP Sport, яка послужить основою для великого трирядного електричного позашляховика
Разаві визнала, що архітектура J1 “безумовно, має деякі обмеження”, і що метою наступної версії Taycan буде досягнення більшого запасу ходу. Тим часом, оновлена модель, представлена в лютому, обіцяє до 677 км пробігу в режимі WLTP, що на 35% більше. Дані EPA ще не опубліковані. Відповідаючи на запитання, чи планується використання твердотільних батарей, фахівець з продукції Taycan Майк Вінкьоттер припустив, що ця технологія може бути ще неготовою:
“Ми, звичайно, працюємо над цим, але називати терміни, коли вона буде готова? Ще занадто рано. Вона не буде готова за один чи два роки, на це потрібен час” Porsche може легко впихнути більшу батарею, але це збільшить масу і без того важкого електромобіля. Разаві зазначив, що інженерам потрібно “знайти золоту середину”, щоб не перевантажити Taycan, але й не викликати у власників занепокоєння щодо запасу ходу