Позашляховик Hyundai Ioniq 7 стане найбільшим електромобілем бренду
Перший трирядний електричний позашляховик Hyundai був помічений у камуфляжі напередодні прем’єри на автосалоні в Пусані, Корея, наступного місяця
Різні прототипи Hyundai, який стане побратимом великого Kia EV9, були сфотографовані за останні півтора року неодноразово, але всі вони були щільно закамуфльовані, що не давало розгледіти багато ключових деталей дизайну електромобіля. Нещодавно видання Autospy сфотографувало інший прототип на вулицях Кореї, який вже можна краще роздивитися
Як і концептуальний Ioniq Concept SEVEN (на фото зверху), представлений наприкінці 2021 року, Ioniq 7 має набагато більш гладкі поверхні, ніж EV9. У передній частині розташовані розділені фари з DRL вгорі і окремими фарами нижче. Поглянувши збоку, можна помітити дверні ручки, які розташовані врівень з кузовом, чорні та сріблясті колісні диски та рейлінги на даху
Задня частина Ioniq 7 виглядає трохи більш вертикальною, ніж у EV9, і включає товсті D-подібні стійки з великими бічними вікнами для другого ряду. Заднє вікно також виглядає більшим, ніж у EV9. Hyundai також застосував цікавий дизайн задніх ліхтарів для Ioniq 7, який включає в себе освітлювальний масив, що тягнеться вертикально і виходить над вікном
Очікується, що Ioniq 7 буде використовувати поточну платформу Hyundai E-GMP і матиме спільні з EV9 варіанти силових агрегатів. Наразі Kia пропонується в задньопривідному виконанні з двигуном потужністю 215 к.с., а також доступна повнопривідна версія потужністю 379 к.с. Kia також розробляє потужну версію EV9 GT, яка розвиватиме 576 к.с.
Як і Kia, Hyundai запропонує Ioniq 7 з батареєю ємністю 76,1 кВт-год і більшою батареєю на 99,8 кВт-год