Електромобілі, як правило, слідують звичним ритмом автомобільної промисловості, кожне покоління залишається на ринку від шести до десяти років. Але в Китаї, де ринок електромобілів розвивається з шаленою швидкістю, цей термін скорочується. Всього через три роки після виходу MG4 на ринок, він вже отримує друге покоління. І новинка отримала суттєві технічні оновлення
Окрім свіжого дизайну, нової платформи, оновленого інтер’єру, найважливіше що отримав новий хетчбек – це напівтвердотільну батарею. Мабуть, ще більш дивним є те, що його ціна на внутрішньому ринку починається від 73 800 юанів, або трохи менше 10 300 доларів




Минуло майже п’ять місяців з моменту появи перших фотографій нового MG4, але тільки зараз розпочалися продажі і були підтверджені технічні характеристики
Найбільшою новиною є акумулятор. Серед доступних опцій є напівтвердотільний акумулятор, розроблений QingTao Energy, і це перший випадок, коли серійний електромобіль оснащений акумулятором такого типу
Хоча це не справжній твердотільний акумулятор, який не використовує рідкий електроліт, блок, що живить MG4 другого покоління, містить лише 5% рідкого електроліту, що менше, ніж у напівтвердотільних акумуляторах, які використовуються в Nio ET5 та IM L6 Max Lightyear. Її енергетична щільність не є особливо вражаючою — 180 Вт-год/кг, але батареї ємністю 70 кВт-год достатньо, щоб забезпечити електромобілю пробіг до 537 км!




Напівтвердотільна батарея не буде «в базі», і ціна такої опції ще не оголошена
Відомо, що дешевші версії будуть пропонуватися з батареями 42,8 кВт-год і 53,9 кВт-год, що забезпечують пробіг 437 км і 530 км відповідно
Базова версія вартістю 73 800 юанів (10 300 доларів) відома як Comfort, а вище за неї в лінійці знаходиться версія Ease, ціна якої становить від 81 800 юанів, або близько 11 400 доларів. Флагманська версія моделі з батареєю 42,8 кВт-год називається Freedom і коштує від 90 800 юанів або 12 600 доларів. Версія Smart з батареєю 53,9 кВт-год коштує від 105 800 юанів або 14 700 доларів
Оновлений MG4 дещо зріс у розмірах порівняно з попередником. Тепер його довжина становить 4395 мм (173,1 дюйма), ширина — 1842 мм, висота — 1551 мм, а колісна база — 2750 мм

Візуально новий MG4 має набагато м’якший і більш витончений дизайн, ніж модель, яку він замінює
Салон також виглядає вражаюче добре обладнаним і включає 15,6-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей, невелику цифрову панель приладів, бездротовий зарядний пристрій для телефону та «плаваючий» тунель трансмісії. Як і типово для електромобілів, він досить мінімалістичний, але виглядає досить преміальним, особливо з огляду на ціну електромобіля
Крім того, MG4 має вентильовані передні сидіння з підігрівом, великий панорамний скляний дах з електричним сонцезахисним козирком та спинки задніх сидінь, які можна відкинути на 27 градусів. В салоні також використовується синтетична шкіра, а кермо має підігрів
Хоча попередній продаж нового MG4 щойно розпочався, MG не повідомила, коли почнуться перші поставки клієнтам. Графік міжнародних запусків ще не відомий, але ми очікуємо, що невеликий MG зрештою з’явиться на таких ключових ринках, як Європа та Австралія
Читати далі
Схожі записиMazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Вперше в історії бренду преміум-автомобілі з чотирма кільцями збиратимуть безпосередньо в США. BMW і Mercedes на цей крок зважилися ще десятиліття тому. Рішення назріло давно: продажі Audi в Америці стабільно поступаються головним конкурентам, а імпорт машин із Європи та Мексики робить модельний ряд вразливим до мит і тарифів, які з кожним роком стають все відчутнішими […]
17 Листопада 2025
Американський стартап Peak Energy разом із компанією Jupiter Power розпочав розгортання великих батарей на основі натрію для зберігання електроенергії. Це помітний крок для технології, яка лише набирає обертів і пропонує альтернативу звичним літій-іонним системам. Натрієві батареї приваблюють нижчою вартістю, стабільністю роботи у сильний холод і повільнішим зношуванням. Водночас їхня щільність енергії нижча за літій-іонні аналоги, […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі