Преміальний Nio ET9 покладе на лопатки Mercedes-Benz, BMW та Audi?
Компанія Nio офіційно представила модель ET9, яка буде конкурувати на ринку представницьких седанів преміум-класу, де домінують німецькі виробники автомобілів класу люкс Mercedes-Benz, BMW та Audi
Презентація ET9 відбулася на заході Nio Day 2024 21 грудня в Гуанчжоу, провінція Гуандун, за стартовою ціною 788 000 юанів ($108 000). В ціну входить акумулятор. У моделі BaaS (батарея як послуга) ціна починається від $90 400, з щомісячною платою за оренду батареї в розмірі 1128 юанів ($155)
Початкова обмежена серію ET9 за стартовою ціною $112 000 (разом з акумулятором), випущена обмеженою кількістю лише 999 одиниць, які вже всі розкупили
Nio ET9 – це технологічний флагман, який поєднує в собі всі інновації компані за 10 років її існування
ET9 – це чотиримісний автомобіль з дуже великими розмірами: 5325 мм в довжину, 2017 мм в ширину і 1621 мм у висоту, з колісною базою 3250 мм
Це перша модель, яка оснащена власним чипом автономного водіння Shenji NX9031, виготовленим за 5 нм технологічним процесом Nio. Компанія представила чіп на минулорічному заході Nio Day 2023, а 27 липня цього року на заході tech day оголосила, що чіп успішно пройшов тестування
Наразі моделі основного бренду Nio поставляються в стандартній комплектації з чотирма чіпами Nvidia Orin, що забезпечує загальну обчислювальну потужність інтелектуальної системи водіння в 1016 ТФлопс. Перша модель суббренду Onvo, L60, використовує один чіп Nvidia Orin X з обчислювальною потужністю 254 TOPS
Nio не оголосила точну обчислювальну потужність чіпа Shenji NX9031, але сказала, що вона еквівалентна чотирьом основним чіпам інтелектуального водіння. В ET9 встановлено два чіпи Shenji NX9031
Апаратне забезпечення інтелектуального водіння седана продовжує включати встановлений на даху LiDAR. Крім того, Nio додав два бічних LiDAR в ET9
Однією з найбільших переваг ET9 є інтелектуальна система шасі SkyRide, яка, за словами Nio, є першою в світі інтегрованою гідравлічною повністю активною підвіскою. Система підвіски дозволяє швидко регулювати жорсткість, демпфірування та висоту, що сприяє підвищенню комфорту та безпеки їзди
Вільям Лі, засновник, голова та генеральний директор Nio, показав на презентації відео, на якому він їде на ET9 зі швидкістю 160 км/год і проколює шину, не втрачаючи при цьому контролю над автомобілем
ET9 також оснащений технологією steer-by-wire (SBW), яка поєднує кермо з колеса лише за допомогою дротів
Nехнологія SBW була схвалена до серійного виробництва Міністерством промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT), що робить ET9 першою серійною моделлю в Китаї, оснащеною технологією SBW
ET9 побудований на платформі надвисокої напруги 925 В, що забезпечує кращу енергоефективність і вищу швидкість заряджання
Nio ET9 оснащений акумуляторною батареєю ємністю 100 кВт-год і має запас ходу CLTC до 650 кілометрів
Модель використовує здвоєні електродвигуни з піковою потужністю 180 кВт спереду і 340 кВт ззаду. Силова установка має максимальну сумарну потужність 520 кВт і піковий крутний момент 700 Нм, що дозволяє автомобілю розганятися від 0 до 100 км/год за 4,3 секунди