Прототип електричного Range Rover помітили без камуфляжу
Електричний Range Rover вже став хітом, оскільки компанія нещодавно повідомила, що отримала понад 41 тисячу попередніх замвлень. Це досить обнадійливий розвиток подій, особливо з огляду на те, що наразі про модель відомо небагато
Нещодавно фотографи-шпигуни зловили прототип під час випробувань на півдні Європи. Незважаючи на миттєву впізнаваність, є кілька штрихів, які вказують на те, що перед нами не типовий Range Rover
Електричний Range Rover помічений без маскування і майже готовий до виробництва
Найбільш помітною зміною є частково закрита решітка радіатора з тонкими горизонтальними прорізами. Модель також не має вихлопної системи та отримала оптимізовані для елеткромобілів тонші колеса, які збільшують запасу ходу. Варто зазначити, що серійна модель буде використовувати шини Pirelli з сертифікованим натуральним каучуком
Модель дуже схожа на свого побратима з ДВЗ, але не має вихлопної системи
Компанія не розголошує подробиць, але відомо, що новий електричний позашляховик буде побудований на модульно-архітектурі (MLA), яка підтримує версії з двигуни внутрішнього згоряння, гібридні силові установки, що підключаються (PHEV), та чисті електромобілі. Також відомо, що модель матиме електричну архітектуру з напругою 800 В, а також батареї та електроприводи власного виробництва
Серійний електричний Range Rover майже готовий до виробництва
Технічні характеристики залишаються невідомим, але компанія раніше повідомляла, що електричний Range Rover матиме нову систему контролю тяги, яка забезпечить «винятковий рівень продуктивності». Замість традиційної системи контролю тяги, що базується виключно на блоці ABS, Range Rover Electric розподіляє крутний момент для керування пробуксовкою коліс безпосередньо на кожен окремий блок управління електроприводом, скорочуючи час реакції крутного моменту на кожному колесі з приблизно 100 мілісекунд до всього лише 1 мілісекунди
Це обіцяє краще зчеплення на бездоріжжі, крім того електричний Rangе Rover зможе долати ,hbl глибиною до 850 мм. Land Rover заявив, що це «глибше, ніж будь-який інший розкішний електричний позашляховик»