Цей рік був дуже насиченим для китайського виробника електромобілів Nio. Він не лише випустив напівтвердотільні акумулятори і продовжує розширювати свою мережу заміни батарей, але й представив два нових суббренди – Onvo і Firefly. Тепер виконавчий директор Nio Вільям Лі каже, що хоче бачити бренд одним з 10 найбільших світових автовиробників до 2035 року
Керівник Nio має досить амбітні плани і вважає, що багато брендів не переживуть потрясіння на світовому ринку
Лі виклав свої амбіції під час виступу на нещодавній прес-конференції в Китаї. Він сказав, що не хоче бачити Nio позаду своїх «чудових китайських колег» і не очікує, що багато автовиробників переживуть нинішні потрясіння на світовому ринку. Лі вважає, що в 2035 році п’ять з 10 найбільших світових автовиробників будуть китайськими, які займуть 40% всіх продажів нових автомобілів, повідомляє IT Home
CEO Nio Вільям Лі прогнозує, що до 2035 року китайські автовиробники домінуватимуть на половині світового ринку
Це не перший раз, коли ми чуємо, як керівник нової китайської компанії оголошує про грандіозні амбіції стати одним з найбільших світових автовиробників. Наприкінці 2022 року, за рік до запуску SU7, засновник Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що бачить майбутнє, в якому технологічний гігант може увійти до топ-5 найбільших автомобільних брендів планети. Тоді Цзюнь припустив, що на 5 найбільших світових брендів припадатиме 80% всього ринку нових автомобілів, і поставив собі за мету щорічно продавати понад 10 мільйонів автомобілів, щоб Xiaomi увійшла до цього клубу
Xiaomi також прагне стати одним з найбільших світових автовиробників
Nio потрібно буде забезпечити успіх обох своїх суббрендів Onvo і Firefly, якщо вона хоче зарекомендувати себе як глобального гравця. Перший електромобіль від Firefly – це хетчбек, схожий за розмірами на BYD Dolphin. Він має симпатичний зовнішній дизайн, який може сподобатися технічно підкованим китайським покупцям, і великий інформаційно-розважальний екран в центрі панелі приладів. На даному етапі не оголошено жодних подробиць про його силовий агрегат, хоча попередні замовлення вже відкриті. Ціни в Китаї стартують від 148 800 єн або ~20 400 доларів США
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі