Цей рік був дуже насиченим для китайського виробника електромобілів Nio. Він не лише випустив напівтвердотільні акумулятори і продовжує розширювати свою мережу заміни батарей, але й представив два нових суббренди – Onvo і Firefly. Тепер виконавчий директор Nio Вільям Лі каже, що хоче бачити бренд одним з 10 найбільших світових автовиробників до 2035 року
Керівник Nio має досить амбітні плани і вважає, що багато брендів не переживуть потрясіння на світовому ринку
Лі виклав свої амбіції під час виступу на нещодавній прес-конференції в Китаї. Він сказав, що не хоче бачити Nio позаду своїх «чудових китайських колег» і не очікує, що багато автовиробників переживуть нинішні потрясіння на світовому ринку. Лі вважає, що в 2035 році п’ять з 10 найбільших світових автовиробників будуть китайськими, які займуть 40% всіх продажів нових автомобілів, повідомляє IT Home
CEO Nio Вільям Лі прогнозує, що до 2035 року китайські автовиробники домінуватимуть на половині світового ринку
Це не перший раз, коли ми чуємо, як керівник нової китайської компанії оголошує про грандіозні амбіції стати одним з найбільших світових автовиробників. Наприкінці 2022 року, за рік до запуску SU7, засновник Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що бачить майбутнє, в якому технологічний гігант може увійти до топ-5 найбільших автомобільних брендів планети. Тоді Цзюнь припустив, що на 5 найбільших світових брендів припадатиме 80% всього ринку нових автомобілів, і поставив собі за мету щорічно продавати понад 10 мільйонів автомобілів, щоб Xiaomi увійшла до цього клубу
Xiaomi також прагне стати одним з найбільших світових автовиробників
Nio потрібно буде забезпечити успіх обох своїх суббрендів Onvo і Firefly, якщо вона хоче зарекомендувати себе як глобального гравця. Перший електромобіль від Firefly – це хетчбек, схожий за розмірами на BYD Dolphin. Він має симпатичний зовнішній дизайн, який може сподобатися технічно підкованим китайським покупцям, і великий інформаційно-розважальний екран в центрі панелі приладів. На даному етапі не оголошено жодних подробиць про його силовий агрегат, хоча попередні замовлення вже відкриті. Ціни в Китаї стартують від 148 800 єн або ~20 400 доларів США
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі