Незалежний дизайнер Марко Мальтезе представив своє бачення Renault 4 E-Tech, перетворивши електричний кросовер на стильний пляжний баггі. Концепт отримав відкритий кузов, збільшені колеса та мінімалістичний водонепроникний салон. Чи стане така версія серійною – питання, але вона вже привернула увагу шанувальників нестандартних авто
Відродження класичного баггі R4 JP4 у сучасному виконанні
Новий Renault 4 E-Tech дебютував кілька місяців тому як сучасне електричне переосмислення культового Renault 4. Проте дизайнер Марко Мальтезе вирішив піти далі та створив концепт R4 E-Tech Frog, натхненний версією R4 JP4 1981 року. Оригінальна модель JP4, створена французькою компанією Car Systeme, отримала укорочену колісну базу, збільшений дорожній просвіт, каркас безпеки та м’який дах, що складався
Сучасний концепт зберіг дух цієї моделі, але пропонує більше простору та практичності. Від стандартного R4 E-Tech тут залишилися лише передня частина та світлотехніка, тоді як решта кузова зазнала суттєвих змін. Відсутність дверей, розширені колісні арки та збільшені колеса надають авто позашляхового вигляду. Повністю відкритий верх доповнюється каркасом безпеки, що може слугувати для кріплення серф-дошки. На задній частині розміщено повнорозмірне запасне колесо
Салон та технічні характеристики Renault 4 E-Tech Frog
Салон концепту максимально спрощений та пристосований до пляжного відпочинку. Чотири індивідуальні сидіння обшиті водонепроникним матеріалом, підлога повністю плоска та легко миється. Мінімалістичний інтер’єр зберіг 10-дюймовий цифровий кокпіт з серійного R4 E-Tech. Для захисту від негоди передбачено знімний тент із вбудованими дверима та вікнами Lexan
Щодо технічних характеристик, стандартний Renault 4 E-Tech базується на архітектурі CMF-BEV, спільній із Renault 5 E-Tech, та оснащується переднім приводом. Потужніша версія отримала електромотор потужністю 148 к.с. (110 кВт) та акумулятор ємністю 52 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 402 км (WLTP). Для концептуального баггі повнопривідна AWD-система виглядала б цілком логічною
Чи є шанс побачити Renault 4 E-Tech Frog у серії?
Оригінальний Renault 4 випускався з 1961 по 1992 рік, за цей час було продано понад 8,13 мільйона одиниць. Відроджений R4 E-Tech з’явиться у продажу в Європі та Великій Британії у середині 2025 року
Незважаючи на стильний вигляд концепту Frog, малоймовірно, що Renault ризикне запустити таку версію у масове виробництво. Проте незалежні тюнінг-ательє можуть реалізувати подібні проекти, якщо знайдеться достатньо шанувальників такого формату
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі