Незалежний дизайнер Марко Мальтезе представив своє бачення Renault 4 E-Tech, перетворивши електричний кросовер на стильний пляжний баггі. Концепт отримав відкритий кузов, збільшені колеса та мінімалістичний водонепроникний салон. Чи стане така версія серійною – питання, але вона вже привернула увагу шанувальників нестандартних авто
Відродження класичного баггі R4 JP4 у сучасному виконанні
Новий Renault 4 E-Tech дебютував кілька місяців тому як сучасне електричне переосмислення культового Renault 4. Проте дизайнер Марко Мальтезе вирішив піти далі та створив концепт R4 E-Tech Frog, натхненний версією R4 JP4 1981 року. Оригінальна модель JP4, створена французькою компанією Car Systeme, отримала укорочену колісну базу, збільшений дорожній просвіт, каркас безпеки та м’який дах, що складався
Сучасний концепт зберіг дух цієї моделі, але пропонує більше простору та практичності. Від стандартного R4 E-Tech тут залишилися лише передня частина та світлотехніка, тоді як решта кузова зазнала суттєвих змін. Відсутність дверей, розширені колісні арки та збільшені колеса надають авто позашляхового вигляду. Повністю відкритий верх доповнюється каркасом безпеки, що може слугувати для кріплення серф-дошки. На задній частині розміщено повнорозмірне запасне колесо
Салон та технічні характеристики Renault 4 E-Tech Frog
Салон концепту максимально спрощений та пристосований до пляжного відпочинку. Чотири індивідуальні сидіння обшиті водонепроникним матеріалом, підлога повністю плоска та легко миється. Мінімалістичний інтер’єр зберіг 10-дюймовий цифровий кокпіт з серійного R4 E-Tech. Для захисту від негоди передбачено знімний тент із вбудованими дверима та вікнами Lexan
Щодо технічних характеристик, стандартний Renault 4 E-Tech базується на архітектурі CMF-BEV, спільній із Renault 5 E-Tech, та оснащується переднім приводом. Потужніша версія отримала електромотор потужністю 148 к.с. (110 кВт) та акумулятор ємністю 52 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 402 км (WLTP). Для концептуального баггі повнопривідна AWD-система виглядала б цілком логічною
Чи є шанс побачити Renault 4 E-Tech Frog у серії?
Оригінальний Renault 4 випускався з 1961 по 1992 рік, за цей час було продано понад 8,13 мільйона одиниць. Відроджений R4 E-Tech з’явиться у продажу в Європі та Великій Британії у середині 2025 року
Незважаючи на стильний вигляд концепту Frog, малоймовірно, що Renault ризикне запустити таку версію у масове виробництво. Проте незалежні тюнінг-ательє можуть реалізувати подібні проекти, якщо знайдеться достатньо шанувальників такого формату
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі