Renault 5 E-Tech Roland Garros – перша обмежена серія «п’ятірки» — photo 8657

Renault 5 E-Tech Roland Garros – перша обмежена серія «п’ятірки»

03.05.2024
2 хвилини на прочитання

У період між 1990-ми та 2010-ми роками Peugeot випустив низку ексклюзивних суперміні, натхненних тенісним турніром Roland Garros French Open. Але сьогодні автомобільним партнером тесніго чемпіонату є Renault, і для просування свого нового електромобіля він використав цю подію, створивши першу лімітовану серію 5 E-Tech

Renault 5 E-Tech Roland Garros буде представлений на Відкритому чемпіонаті Франції 2024 року, який відбудеться у травні та червні на стадіоні «Ролан Гаррос» у Парижі. Гаррос, до речі, був не легендарним французьким тенісистом, а відомим авіатором, якого збили німці у Першій світовій війні, а згодом на його честь назвали стадіон

Спеціальна серія 5s доступна у таких кольорах, як Pearl White, Midnight Blue, Starry Black та ще один додатковий колір, ексклюзивний для серії – Matt Slate Gray. Кожне з цих забарвлень поєднується з матовим дахом Satin Black з текстильною обробкою та хромованою атласною окантовкою, а також 18-дюймовими чорними легкосплавними дисками Ecrou з діамантовим вирізом та центральними ковпаками кольору Matt Slate Grey

Renault 5 E-Tech Roland Garros – перша обмежена серія «п’ятірки» — photo 2

Логотипи Roland Garros розміщені на нижніх частинах передніх дверей у вигляді перехресного візерунку, що нагадує струни тенісної ракетки, але, вочевидь, є відсиланням до Хреста Андрія Первозванного та натхненний архітектурою стадіону

Ще більше логотипів Roland Garros розміщено всередині салону, зокрема на сидіннях, оббитих переробленим текстилем, який, за словами Renault, був натхненний технічними тканинами, що використовуються у спортивному одязі, а також на торці перемикача передач e-pop, важіль якого зроблений у вигляді ручки тенісної ракетки. Підсвічування на панелі приладів виводить назву «Roland Garros Paris», а килими та зарядний пристрій на консолі виконані в оранжево-червоному кольорі, що нагадує покриття глиняного корту Відкритого чемпіонату Франції з тенісу

Renault 5 E-Tech Roland Garros – перша обмежена серія «п’ятірки» — photo 3

Модель 5 Roland Garros буде представлена на турнірі разом з іншими моделями E-Tech 5. І це будуть не єдині Renault на майданчику. Автовиробник надає організаторам 180 гібридних та електричних автомобілів та позашляховиків для використання під час заходу і навіть пропонує трансфер на чотирьох класичних Renault 5 1970-х років, кожна з яких перероблена в електромобіль

Читати далі

Схожі записи
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу

Компанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році  Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]

26 Грудня 2025
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу — photo 67011
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів

Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів  Tesla ще у 2017 році запровадила […]

26 Грудня 2025
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів — photo 66996
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню

Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]

26 Грудня 2025
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню — photo 66981
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу

Компанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році  Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]

26 Грудня 2025
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу — photo 67011
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів

Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів  Tesla ще у 2017 році запровадила […]

26 Грудня 2025
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів — photo 66996
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню

Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]

26 Грудня 2025
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню — photo 66981
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK