Якщо невеликі майстерні та гаражі можуть чудово відновлювати та модифікувати класичні автомобілі, то Renault вирішив довести, що й великий автовиробник може зробити те ж саме, створивши повністю електричну версію, натхненну класичним купе Renault 17 з 1970-х років. Це демонструє прагнення бренду до інновацій, яке ми бачимо і в інших моделях, таких як рено зоя, що вже завоювала популярність серед електромобілів

Renault створила повністю електричну версію свого класичного купе 17 1970-х років
Щоб перенести дизайн моделі 17 в сучасний електромобільний світ, Renault працювала пліч-о-пліч з французьким дизайнером Орою Іто. Хоча автомобіль має схожі пропорції з оригінальним купе, вся кузовна частина була змінена. Він ідеально поєднує нове зі старим, і хоча він був би доречним і унікальним доповненням до існуючого сімейства Renault, це купе, на жаль, не буде запущено у виробництво
Кузов пофарбований у коричневий колір, який ідеально пасує для рестомоду. Чотири круглі фари класичного купе перетворились на тонкі світлодіоди з ледь помітним жовтим відтінком. Перехід на електричну силову установку також дозволив Renault відмовитися від традиційної передньої решітки

Побудоване на шасі з вуглецевого волокна, купе має електричну силову установку та кастомний кузов
Особливо вдало вийшли тонкі А-подібні стійки R17 та крихітні дзеркала заднього виду, які нагадують оригінальну модель. Колісні диски також привертають увагу, як і жалюзі безпосередньо за бічними вікнами
Інтер’єр – це витвір мистецтва. Одразу впадає в око двоспицеве кермо з пласким верхом і низом, обтягнуте тканиною. Сидіння обтягнуті комбінацією коричневої шкіри та білої тканини. Панель приладів також має дерев’яне оздоблення і, як і в оригінальному Renault 17, перед водієм розташовані чотири датчики. Ключова відмінність полягає в тому, що ці цифрові датчики тепер квадратної форми, і кожен з них має невеликий екран. Більший екран слугує інформаційно-розважальною системою

Жоден рестомод не обходиться без серйозних механічних змін. Вданному випадку, 1,6-літровий чотирициліндровий двигун, що приводив у рух передні колеса, був замінений на 270-сильний електромотор, який живить задні колеса. Автомобіль також побудований на легкому шасі з вуглецевого волокна і важить кг
Світова прем’єра R17 відбудеться на Паризькому автосалоні в жовтні
Renault планує представити автомобіль на кількох заходах цього року, в тому числі на Паризькому автосалоні, який відбудеться наступного місяця
Читати далі
Схожі записиІндикатор заряду електромобіля не завжди точно відображає його здатність подолати, наприклад, гірський перевал зі швидкістю 105 км/год. Інженери Каліфорнійського університету в Ріверсайді (UCR) створили новий інструмент, покликаний замінити цю невизначеність чіткою впевненістю в реальному запасі ходу Новий діагностичний інструмент, названий State of Mission (SOM), надає значно кориснішу відповідь, ніж простий стан заряду. Замість того, щоб лише […]
8 Жовтня 2025
Suzuki оголосила свій широкий модельний ряд для виставки Japan Mobility Show 2025, до якого входить безліч концептів та серійних автомобілів. Головною подією стане світова прем’єра електричного концепту Vision e-Sky Компанія зазначає, що цей мінікар ідеально підійде для щоденних поїздок на роботу. Він відповідає гаслу «Унікальний, Розумний, Позитивний» і повинен створювати «веселий» настрій. Схоже, Vision e-Sky […]
8 Жовтня 2025
Швидкість заряджання електромобілів у Китаї досягає неймовірних показників Бренд Zeekr, який входить до Geely Group разом із Polestar, Lotus та Volvo, оновив свій спортивний електричний фастбек 001, випущений ще у 2021 році. Оновлення посередині виробничого циклу включає платформу вищої напруги та надзвичайно швидкий час поповнення енергії. Завдяки цьому вдосконаленню Zeekr не лише візуально змінив 001, […]
8 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі