Renault R17 Electric Restomod – ідеальне поєднання ретро-дизайну з сучасними технологіями
Якщо невеликі майстерні та гаражі можуть чудово відновлювати та модифікувати класичні автомобілі, то Renault вирішив довести, що й великий автовиробник може зробити те ж саме, створивши повністю електричну версію, натхненну класичним купе Renault 17 з 1970-х років. Це демонструє прагнення бренду до інновацій, яке ми бачимо і в інших моделях, таких як рено зоя, що вже завоювала популярність серед електромобілів
Renault створила повністю електричну версію свого класичного купе 17 1970-х років
Щоб перенести дизайн моделі 17 в сучасний електромобільний світ, Renault працювала пліч-о-пліч з французьким дизайнером Орою Іто. Хоча автомобіль має схожі пропорції з оригінальним купе, вся кузовна частина була змінена. Він ідеально поєднує нове зі старим, і хоча він був би доречним і унікальним доповненням до існуючого сімейства Renault, це купе, на жаль, не буде запущено у виробництво
Кузов пофарбований у коричневий колір, який ідеально пасує для рестомоду. Чотири круглі фари класичного купе перетворились на тонкі світлодіоди з ледь помітним жовтим відтінком. Перехід на електричну силову установку також дозволив Renault відмовитися від традиційної передньої решітки
Побудоване на шасі з вуглецевого волокна, купе має електричну силову установку та кастомний кузов
Особливо вдало вийшли тонкі А-подібні стійки R17 та крихітні дзеркала заднього виду, які нагадують оригінальну модель. Колісні диски також привертають увагу, як і жалюзі безпосередньо за бічними вікнами
Інтер’єр – це витвір мистецтва. Одразу впадає в око двоспицеве кермо з пласким верхом і низом, обтягнуте тканиною. Сидіння обтягнуті комбінацією коричневої шкіри та білої тканини. Панель приладів також має дерев’яне оздоблення і, як і в оригінальному Renault 17, перед водієм розташовані чотири датчики. Ключова відмінність полягає в тому, що ці цифрові датчики тепер квадратної форми, і кожен з них має невеликий екран. Більший екран слугує інформаційно-розважальною системою
Жоден рестомод не обходиться без серйозних механічних змін. Вданному випадку, 1,6-літровий чотирициліндровий двигун, що приводив у рух передні колеса, був замінений на 270-сильний електромотор, який живить задні колеса. Автомобіль також побудований на легкому шасі з вуглецевого волокна і важить кг
Світова прем’єра R17 відбудеться на Паризькому автосалоні в жовтні
Renault планує представити автомобіль на кількох заходах цього року, в тому числі на Паризькому автосалоні, який відбудеться наступного місяця