Renault зробила прорив у пожежній безпеці електромобілів
Компанія Renault розробила унікальне рішення для боротьби з займанням акумуляторів електромобілів – систему Fireman Access, яка дозволяє пожежникам швидко та ефективно гасити полум’я. Відтепер ця технологія доступна всім автовиробникам безкоштовно в рамках політики відкритого ліцензування
Як працює система Fireman Access?
Інноваційна система Fireman Access забезпечує ефективне гасіння пожежі у батареї завдяки спеціальному клейкому диску, розташованому в корпусі високовольтного акумулятора. У разі займання водяний тиск із зовнішнього шланга від’єднує диск, миттєво охолоджуючи всі комірки батареї. Це дозволяє ліквідувати загрозу за кілька хвилин, значно скорочуючи витрати води – у десять разів у порівнянні зі стандартними методами гасіння
Система допомагає зупинити тепловий розгін – неконтрольований процес, під час якого осередки батареї можуть горіти годинами. Вже сьогодні технологія Fireman Access встановлюється на електромобілях та гібридних моделях Renault, Dacia та Mobilize, а тепер Renault дозволяє всім автовиробникам інтегрувати її у свої автомобілі
Проблема загоряння батарей та альтернативні рішення
Статистично, електромобілі займаються рідше, ніж автомобілі з ДВЗ. Проте, якщо пожежа все ж виникає, її гасіння може тривати години через особливості конструкції акумуляторів. Саме тому розробка нових рішень для пожежної безпеки залишається ключовим завданням
Окрім Renault, інші компанії також працюють над інноваціями у сфері безпеки. Наприклад, LG Chem створила надтонкий захисний шар для акумуляторів, який запобігає тепловому розгону, а південнокорейські вчені розробили твердополімерний електроліт, що може повністю усунути ризик займання
Інноваційна технологія тепер доступна для всіх автовиробників
Усі сучасні електромобілі оснащені системами контролю температури та охолодження, проте удосконалення технологій пожежогасіння є критично важливим як для збільшення безпеки, так і для підвищення довіри споживачів до електромобілів. Renault зробила важливий крок уперед, і тепер ця технологія може стати стандартом для всього ринку електромобілів