Новий Golf стане першим автомобілем Volkswagen, створеним як “програмно визначений транспортний засіб”. Завдяки співпраці з Rivian, Volkswagen прагне змінити стратегію виробництва електромобілів на наступне десятиліття. Тому й відбулося перенесення випуску флагманського електрокара Trinity на пізніший термін
Новий електричний Golf Mk9: революція в дизайні
Volkswagen та Rivian спільно працюють над розробкою нової архітектури електромобілів, яка стане основою для “програмно визначених” транспортних засобів. Golf Mk9, запуск якого заплановано на 2029 рік, стане одним із перших автомобілів, що використовуватиме цю передову технологію. Новинка базуватиметься на новій платформі Scalable Systems Platform (SSP), яка забезпечує кращу ефективність і гнучкість для виробництва майбутніх електрокарів
Генеральний директор Volkswagen Томас Шефер підтвердив, що саме Golf обрали для дебюту цієї технології через його культовий статус. “Ми вирішили почати цю подорож з більш знакового продукту. Тому ми почнемо з Golf”, — заявив Шефер
Інноваційна архітектура Rivian почне впроваджуватися в бренди VW Group, такі як Porsche і Audi, вже у 2027 році. Сам Rivian планує запустити цю систему раніше — у 2026 році з моделлю R2

Замінник для ID.3 і майбутнє Golf Mk9
Golf Mk9 має стати своєрідною заміною для MEB-орієнтованого ID.3, який отримає другий рестайлінг в 2026 році. Проте, бензиновий Golf Mk8 залишиться у виробництві до 2035 року – для більш плавного переходу від двигунів внутрішнього згоряння до електричної епохи
Volkswagen позиціонує Golf Mk9 як автомобіль масового виробництва, тому ставки на нього дуже серйозні, адже компанія має наміри закріпити свої позиції в сегменті електромобілів. Легендарний хетчбек поєднуватиме новітні технології та практичність, що зробить його привабливим для широкої аудиторії
Перенесення проекту Trinity
Паралельно з розробкою Golf Mk9, Volkswagen переглядає свої пріоритети щодо проекту Trinity. Спочатку Trinity планували як перший “програмно визначений” електрокар компанії. Однак його запуск перенесли з 2026 року на 2032-й через економічні та виробничі проблеми. Спочатку виробництво Trinity мало відбуватися на новому заводі, але тепер Volkswagen модернізує свій існуючий завод в Цвіккау
Як зазначив Шефер, Trinity ніколи не розглядався як автомобіль масового виробництва, тому перенесення строків не змінює його стратегічного значення для компанії

Економічні виклики та нові можливості
Volkswagen наразі стикається з економічними труднощами, які впливають на виробничі процеси. У лютому наступного року Audi планує закрити свій завод в Брюсселі, що супроводжуватиметься скороченням витрат і потенційними звільненнями. Робітнича спілка вже заявила про готовність до масштабного страйку, якщо ці плани будуть реалізовані
В умовах кризи Volkswagen зосереджується на створенні продуктів, які зможуть відновити інтерес споживачів і довести конкурентоспроможність бренду в умовах електрифікації ринку. Електричний Golf Mk9 є ключовим елементом цієї стратегії, що дозволяє компанії вийти на новий рівень у виробництві інноваційних транспортних засобів
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс у подкасті Plugged-In відверто сказав: зробити повністю електричний Chevrolet Corvette сьогодні можливо, але надзвичайно складно. Його слова змушують замислитись, чи варто взагалі йти цим шляхом саме зараз Як автолюбителі, ми розуміємо суперечливі почуття. Електромобілі — це майбутнє, вони допомагають зменшити викиди вуглецю і відкривають шлях до сталого транспорту. Проте у […]
21 Жовтня 2025
Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі