На презентації нового позашляховика Rivian R2 автовиробник здивував усіх ще меншим і дешевшим кросовером – R3
Колісна база R3 на 12,5 см менша, ніж у R2, хоча вони створені на спільній платформі, яка передбачає одно-, дво- і тримоторні силові установками
R3 виглядає набагато більш схожим на хетчбек, ніж R2, але на відміну від більшості хетчбеків, R3 має підйомне заднє скло, що відкривається незалежно, щоможе бути корисним для людей, яким доводиться перевозити довгі предмети, наприклад, дошки для серфінгу. Він також має передній багажник і, що цікаво, два бардачки
Оскільки R3 базується на R2, він, швидше за все, запропонує ті ж самі конфігурації трансмісії та варіанти акумуляторних батарей. Очікується, що запас ходу R3 становитиме понад 300 миль (480 км) і зможе заряджатися від 10 до 80% менш ніж за 30 хвилин. Клієнти також зможуть обирати між одним електродвигуном, що приводить у рух задні колеса, та двома електродвигунами, що забезпечують повний привід. Буде також спортивна версія під назвою R3X. Це щось на кшталт маленького ралійного автомобіля, з тримоторною трансмісією, більшими колесами і трохи збільшеним дорожнім просвітом Rivian поки що не розкриває багато подробиць про R3, але каже, що він коштуватиме дешевше за R2, ціни на який починаються від $45 000. Поставки R2 мають розпочатися в першій половині 2026 року, тож, можливо, нам доведеться почекати деякий час на R3
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі