Австрійська компанія Rosenbauer представила електричну версію свого відомого пожежного автомобіля Panther 6×6, який здатен виконувати понад 90% своїх щоденних завдань виключно на електротязі. Це новий рівень у техніці для рятувальних операцій в аеропортах, що поєднує високі екологічні стандарти з потужністю та ефективністю. Panther 6×6 Electric доповнює свою електричну систему дизельним генератором “Energy Backup System”, який забезпечує безперервну роботу помпи в екстрених ситуаціях
Міць та продуктивність на електротязі
Panther 6×6 Electric оснащений чотирма електромоторами із загальною потужністю 980 кінських сил, яка зростає до 1200 к.с. у режимі підвищеної продуктивності. Пожежний автомобіль розганятися від 0 до 80 км/год за 19,7 секунд, що є вражаючим результатом для машини масою під 42,5 тонн. Максимальна швидкість досягає 120 км/год
Комплексне обладнання для гасіння пожеж
Електрична версія зберегла усі ключові елементи системи гасіння від своєї дизельної попередниці: потужну помпу, систему змішування піни та турель. Ємність резервуарів включає до 12 000 літрів води, 1450 літрів піни та 250 кілограмів порошкової суміші, яка дозволяє ефективно боротися з великими пожежами на злітно-посадкових смугах. Під час тестів електромобіль демонстрував можливість виконання кількох рейсів на одному заряді, хоча компанія поки що не надає точних даних щодо пробігу
Швидка зарядка та екологічні перспективи
Panther 6×6 підтримує швидку зарядку потужністю 300 кВт, завдяки чому акумулятор на 256 кВт-год заряджається до 100% всього за 45 хвилин. Цього вистачає для коротких виїздів на місце події, використання усіх засобів гасіння та повернення на базу. Більше 90% завдань автомобіль здатен виконати на електротязі, а дизельний генератор залишається для резервного використання. Rosenbauer Panther 6×6 Electric вже доступний для замовлення, а перші поставки очікуються наприкінці 2025 року. Така машина – важлива частина програми декарбонізації аеропортів
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі