Седан Volkswagen ID.7 GTX отримав 335 к.с. та повний привід
Седани переживають не прості часи, тому Volkswagen спершу випустив «заряджений» універсал ID.7 GTX Tourer, і тільки зараз представив аналогічний потужний седан
Як і універсал Volkswagen ID.7 GTX Tourer, що дебютував у березні, седан без приставки Tourer отримав два електромотори і точно таку ж трансмісію. До цього часу ID.7 був доступний в Європі лише з одним двигуном потужністю 282 к.с. (210 кВт), який приводить в рух задні колеса. Але GTX додатково отримав передній двигун, який забезпечує повне зчеплення ID.7 з дорогою і підвищує загальну потужність системи до 335 к.с. (250 кВт)
Це не такий вже й великий приріст потужності, та розчарує тих, хто сподівався, що минулорічний концепт ID.X Performance потужністю 550 к.с. потрапить у виробництво. Саме тому GTX не забезпечує прискорення, як у Tesla Model 3 Performance. Volkswagen заявляє, що розгін до 100 км/год у седана GTX займає «менше» 6 секунд, порівняно з 6,5 секундами у базового задньопривідного електромобіля
Максимальна швидкість заряджання 200 кВт також відстає від того, що можуть запропонувати деякі конкуренти, але це все одно краще, ніж 175 кВт, які пропонують інші моделі ID, і дозволяє власникам заповнити 86-кіловатні батареї ID.7s з 10 до 80% за «значно» менше ніж за 30 хвилин, йдеться в описі новинки
У салоні можна знайти спортивні сидіння, вкриті комбінацією однотонної тканини та мікрофлісу ArtVelours Eco, спортивне кермо з червоною прострочкою, а також таке обладнання, як 30-кольорове фонове освітлення, яке коштувало б вам додатково на звичайному ID.7, хоча 15-дюймовий сенсорний екран і головний дисплей вже є стандартними для ID.7
Седан і універсал GTX надійдуть у продаж в Європі цього літа. Volkswagen вже заявив, що планує поступово відмовитися від знаку GTX, який він воскресив для своїх популярних потужних електромобілів