Седани переживають не прості часи, тому Volkswagen спершу випустив «заряджений» універсал ID.7 GTX Tourer, і тільки зараз представив аналогічний потужний седан
Як і універсал Volkswagen ID.7 GTX Tourer, що дебютував у березні, седан без приставки Tourer отримав два електромотори і точно таку ж трансмісію. До цього часу ID.7 був доступний в Європі лише з одним двигуном потужністю 282 к.с. (210 кВт), який приводить в рух задні колеса. Але GTX додатково отримав передній двигун, який забезпечує повне зчеплення ID.7 з дорогою і підвищує загальну потужність системи до 335 к.с. (250 кВт)
Це не такий вже й великий приріст потужності, та розчарує тих, хто сподівався, що минулорічний концепт ID.X Performance потужністю 550 к.с. потрапить у виробництво. Саме тому GTX не забезпечує прискорення, як у Tesla Model 3 Performance. Volkswagen заявляє, що розгін до 100 км/год у седана GTX займає «менше» 6 секунд, порівняно з 6,5 секундами у базового задньопривідного електромобіля
Максимальна швидкість заряджання 200 кВт також відстає від того, що можуть запропонувати деякі конкуренти, але це все одно краще, ніж 175 кВт, які пропонують інші моделі ID, і дозволяє власникам заповнити 86-кіловатні батареї ID.7s з 10 до 80% за «значно» менше ніж за 30 хвилин, йдеться в описі новинки
У салоні можна знайти спортивні сидіння, вкриті комбінацією однотонної тканини та мікрофлісу ArtVelours Eco, спортивне кермо з червоною прострочкою, а також таке обладнання, як 30-кольорове фонове освітлення, яке коштувало б вам додатково на звичайному ID.7, хоча 15-дюймовий сенсорний екран і головний дисплей вже є стандартними для ID.7
Седан і універсал GTX надійдуть у продаж в Європі цього літа. Volkswagen вже заявив, що планує поступово відмовитися від знаку GTX, який він воскресив для своїх популярних потужних електромобілів
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі