Неймовірно, але новий електричний Jeep Wagoneer S настільки ж аеродинамічно ефективний, як і Toyota Prius першого покоління!
Якщо дивитися на нього збоку, то повністю електричний Jeep Wagoneer S має такий самий силует, як і більшість позашляховиків, і дуже нагадує сучасний Grand Cherokee. Однак, якщо поглянути на нього ззаду, то можна побачити дещо цікаве: заднє вікно, сховане за D-подібними стійками, має набагато менший кут нахилу, ніж типові, майже вертикальні «п’яті двері». Гігантське крило встановлене на вершині D-подібних стійок, створюючи ілюзію звичайного позашляховика. Це хитрий трюк, який надає Wagoneer S чудової аеродинаміки, зберігаючи при цьому брутальну форму традиційного позашляховика
Як пояснив Ральф Жіль, головний дизайнер Stellantis, типова кутаста форма позашляховика на швидкості пробиває дірку в повітрі, створюючи велику турбулентність, яка збільшує загальний опір під час руху вперед. Щоб його мінімізувати треба створити силует, що нагадує краплю чи пуголовку, для чого ми й намагались спрямовувати повітря назад і мінімізуючи турбулентність. Якщо компанія Jeep хотіла, щоб Wagoneer S мав максимальний запас ходу від акумулятора, дизайнерам потрібно було знайти спосіб зробити його аеродинамічно ефективним

Цікаво, що рішення з прихованим антикрилом було знайдене випадково, адже його намалювали буквально для того, щоб автомобіль круто виглядав і мав тримач для камери. Цифрова камера дзеркала заднього виду знаходиться в крилі. «Врешті-решт ми крутили це рішення так і сяк, а потім виявилось, що можемо зробити так, щоб воно направляло повітря позаду автомобіля, покращуючи аеродинаміку», зізнався Ральф Жіль. В результаті коефіцієнт аеродинамічного опору склав лише 0,294 – на рівні Toyota Prius першого покоління. Такий результат зробив Wagoneer S найбіль аеродинамічно ефективним джипом з усіх коли-небудь створених
«Дуже похила лінія даху – це один з найбільших факторів, який допоміг нам отримати коефіцієнт аеродинамічного опору 0,294», – говорить Елісон Рам, віце-президент з розробки продуктів компанії Stellantis. «Було зроблено багато роботи, щоб знизити дах, а потім мати можливість керувати повітрям, коли воно відривається від нього, і саме приховане крило дозволяє нам це робити»

Рам та її команда чудово впоралися з цим завданням, завдяки чому вдалося досягнути мети заявленої дальності пробігу на одному заряді акумулятора у понад 300 миль (480 км) для першого справжнього електричного позашляховика Jeep. «Воно прекрасне», – сказала Рам про консольне крило на даху нового джипа. «Я дивлюся на машину і думаю: “Слава Богу, нам вдалося це зробити”
Читати далі
Схожі записиПісля серії більших моделей Smart підтвердила роботу над компактним міським електрокаром, який продовжує ідею легендарного ForTwo та орієнтується насамперед на європейські міста Сьогодні Smart належить Mercedes-Benz і китайській Geely на паритетних умовах Марка поступово змінила напрямок розвитку та почала випускати дедалі більші автомобілі, включно з седаном #6, який став найбільшим у її історії. Попри це, […]
17 Грудня 2025
Історичний завод Ford у Луїсвіллі готується до найбільшої трансформації за весь час існування Підприємство, яке працює вже 70 років, цього тижня зупиняє виробництво для масштабного переоснащення під нову електромобільну стратегію компанії. Саме тут Ford планує закласти основу для наступного етапу розвитку електротранспорту Електричний пікап Ford F-150 Lightning у нинішньому вигляді фактично зійшов зі сцени, однак […]
17 Грудня 2025
Програма отримала назву Lucid Recharged і орієнтована на покупців, які хочуть зекономити, але не готові відмовлятися від заводської перевірки та додаткових гарантій До програми потрапляють лише автомобілі з одним власником і пробігом менше ніж 62 тисячі миль (100 тисяч км). Кожен такий електромобіль проходить розширену перевірку за більш ніж 160 пунктами. За потреби проводиться механічне […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі