Що спільного між Xiaomi й Tesla? Шлях новачка в електромобільній індустрії

15.11.2024
Що спільного між Xiaomi й Tesla? Шлях новачка в електромобільній індустрії — photo 22665

Xiaomi відзначила визначну подію — з моменту запуску виробництва у квітні 2024 року компанія випустила 100 000 електромобілів моделі SU7. Генеральний директор і засновник Xiaomi Лей Цзюнь поділився фотографією, на якій він спить на підлозі заводу, натякаючи на відомі історії про Ілона Маска, який жив на заводах Tesla під час виробничих криз

Що спільного між Xiaomi й Tesla? Шлях новачка в електромобільній індустрії — photo 2

SU7 був представлений у грудні 2023 року, а його дизайн явно натхненний Porsche Taycan, з носовою частиною у стилі McLaren та задніми ліхтарями, що нагадують Lincoln. Попри стильний вигляд і вражаючі характеристики, базова модель коштує ¥215 900 (приблизно $30 000), що робить її конкурентом Tesla Model 3 на китайському ринку. Топова версія SU7 Ultra за ¥814 900 ($112 500) пройшла коло на трасі Нюрбургринг за 6:46.874 — результат хоча й неофіційний, але вражає для новачка

Що спільного між Xiaomi й Tesla? Шлях новачка в електромобільній індустрії — photo 3

Технологічний прорив

Xiaomi стверджує, що інвестувала у десять разів більше ресурсів, ніж середньостатистичний виробник, щоб закласти основу для своїх електромобілів. Компанія не лише випускає авто, а й активно розробляє технології, що лежать в основі їхньої платформи. Наприклад, було анонсовано відео, присвячене попереднім дослідженням інтелектуального шасі, яке обіцяє поліпшити керованість і стабільність автомобілів

Попри швидкий старт і чудові показники, Xiaomi ще має пройти довгий шлях до прибутковості. Наразі компанія втрачає кошти на кожному випущеному авто, а для виходу на точку беззбитковості потрібно продавати від 300 000 до 400 000 електрокарів на рік. У жовтні 2024 року Xiaomi продала 20 тисяч SU7 – це демонструє позитивну динаміку

Що спільного між Xiaomi й Tesla? Шлях новачка в електромобільній індустрії — photo 4

Лей Цзюнь: новий “Маск” з китайським акцентом

Лей Цзюнь, відповідаючи на запити користувачів соцмереж, пожартував, що його попросили “затягнути гайки” на заводі. Він додав, що часто відвідує виробничі лінії й особисто спостерігає за процесом. інформація про те, що 100 тисяч автомобілів виготовлено лише за 230 днів, підкреслює успіх виходу Xiaomi на ринок електрокарів

Xiaomi планує розширювати модельний ряд, розробляючи нові автомобілі та впроваджуючи передові технології. Чи стане Лей Цзюнь “китайським Маском” — покаже час, але його амбіції та досягнення вже привернули увагу всього світу

Що спільного між Xiaomi й Tesla? Шлях новачка в електромобільній індустрії — photo 5

Висновок

Xiaomi успішно увійшла на ринок электро автомобили, пропонуючи якість і стиль за доступною ціною. Попри виклики, компанія показує амбітний підхід до технологій і масштабування виробництва. Чи вдасться Xiaomi закріпитися в індустрії та досягти прибутковості? Відповідь на це питання стане зрозумілою вже найближчими роками

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK