На “Північній петлі” Нюрбургринга, де народжуються легенди, знову помітили оновлений флагманський седан – Tesla Model S Plaid. Але якщо Ви сподівалися на кардинальні зміни, приготуйтеся: “фейсліфтинг” виявився, м’яко кажучи, неочікуваним. Здається, що інженери Tesla зробили ставку на мінімалізм, а не на візуальну революцію
Колись Model S Plaid був королем Нюрбургринга серед серійних електрокарів
Але останнім часом його трон похитнувся – спочатку Porsche Taycan Turbo GT з пакетом Weissach, а потім і новий Xiaomi SU7 Ultra “відібрали” його рекорди. Звісно, Tesla не збирається здаватися без бою! Тож на треку помітили оновлений Plaid, який, ймовірно, отримає значний апгрейд свого тримоторного силового агрегату потужністю 1006 к.с. (750 кВт)
Чорний седан «утюжив» асфальт у легкому камуфляжі на носі та кормі. Проте зміни настільки незначні, що виникає питання: чи варто було взагалі це ховати? Якщо хтось мріяв про серйозне візуальне перетворення для “вікового” седана Tesla, щось на кшталт фейсліфтінгу Model Y Juniper, який теж поряд тестує свою заряджену Performance версію, то доведеться розчаруватись
Єдина помітна зміна спереду – крихітний спойлер-губа під існуючим бампером
Фари, денні ходові вогні та сам бампер, схоже, залишилися ідентичними до поточної версії. Тобто, новий Plaid зберігає той самий базовий “вираз обличчя”, який був представлений ще у 2017 році, коли Tesla вперше оновила оригінальний седан Model S 2013 року
Проте для трекових заїздів автомобіль “взули” у нові легкосплавні диски, які виглядають більшими за стандартні колеса Plaid. Вони можуть забезпечити краще зчеплення з дорогою. А щоб ще сильніше притискати електрокар до асфальту, Tesla додала більш агресивний дифузор під заднім бампером
Віцепрезидент з інженерії Tesla Ларс Мораві раніше підтверджував, що оновлений Model S вийде цього року. І хоча ми не очікували абсолютно нового автомобіля (хоча після 13 років в строю, наступник має бути готовий!), сподівалися на більш помітні зміни, ніж ті, які Tesla збирається запропонувати. Можливо, справжня магія прихована під капотом і в електроніці, а не в зовнішньому вигляді?
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі