На “Північній петлі” Нюрбургринга, де народжуються легенди, знову помітили оновлений флагманський седан – Tesla Model S Plaid. Але якщо Ви сподівалися на кардинальні зміни, приготуйтеся: “фейсліфтинг” виявився, м’яко кажучи, неочікуваним. Здається, що інженери Tesla зробили ставку на мінімалізм, а не на візуальну революцію

Колись Model S Plaid був королем Нюрбургринга серед серійних електрокарів
Але останнім часом його трон похитнувся – спочатку Porsche Taycan Turbo GT з пакетом Weissach, а потім і новий Xiaomi SU7 Ultra “відібрали” його рекорди. Звісно, Tesla не збирається здаватися без бою! Тож на треку помітили оновлений Plaid, який, ймовірно, отримає значний апгрейд свого тримоторного силового агрегату потужністю 1006 к.с. (750 кВт)

Чорний седан «утюжив» асфальт у легкому камуфляжі на носі та кормі. Проте зміни настільки незначні, що виникає питання: чи варто було взагалі це ховати? Якщо хтось мріяв про серйозне візуальне перетворення для “вікового” седана Tesla, щось на кшталт фейсліфтінгу Model Y Juniper, який теж поряд тестує свою заряджену Performance версію, то доведеться розчаруватись

Єдина помітна зміна спереду – крихітний спойлер-губа під існуючим бампером
Фари, денні ходові вогні та сам бампер, схоже, залишилися ідентичними до поточної версії. Тобто, новий Plaid зберігає той самий базовий “вираз обличчя”, який був представлений ще у 2017 році, коли Tesla вперше оновила оригінальний седан Model S 2013 року

Проте для трекових заїздів автомобіль “взули” у нові легкосплавні диски, які виглядають більшими за стандартні колеса Plaid. Вони можуть забезпечити краще зчеплення з дорогою. А щоб ще сильніше притискати електрокар до асфальту, Tesla додала більш агресивний дифузор під заднім бампером

Віцепрезидент з інженерії Tesla Ларс Мораві раніше підтверджував, що оновлений Model S вийде цього року. І хоча ми не очікували абсолютно нового автомобіля (хоча після 13 років в строю, наступник має бути готовий!), сподівалися на більш помітні зміни, ніж ті, які Tesla збирається запропонувати. Можливо, справжня магія прихована під капотом і в електроніці, а не в зовнішньому вигляді?
Читати далі
Схожі записиМаленькі автомобілі часто намагаються виглядати милими, аби сподобатися покупцям, але інколи виробники заходять значно далі. Саме так виглядає CAM EV Microvan — крихітний електричний вантажний фургон, створений для малого бізнесу на вузьких міських вулицях. Його головна особливість помітна одразу: автомобіль буквально усміхається у відповідь Новинку нещодавно показали на виставці в Малайзії Насправді CAM EV Microvan […]
17 Грудня 2025
Доступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі