Що відомо про перспективну батарею з вуглецевого волокна?
За останні кілька років ми бачили чимало досягнень у сфері акумуляторів для електромобілів. Стартап зі Швеції під назвою Sinonus розробив спеціальні вуглецеві волокна, які працюють як електроди акумулятора – і це може стати революційним винаходом
Вуглецеве волокно знайшло своє місце в перспективній розробці більш ефективних і легких акумуляторів
Генеральний директор Sinonus Маркус Зеттерстрем сподівається комерціалізувати технологію вуглецевих батарей для широкомасштабних застосувань, таких як комп’ютери, дрони, електромобілі і навіть літаки. Але наразі вона використовується для заміни батарейок типу ААА в дрібній електроніці
В чому секрет цієї фантастичної технології вуглецевих батарей?
Ну, для початку, окрім зберігання енергії, цей специфічний тип вуглецевого волокна може також використовуватися як структурний компонент машин і транспортних засобів. Уявіть собі паливний бак, інтегрований в раму мотоцикла, замість того, щоб мати окремий паливний бак. У цьому випадку, принаймні теоретично, вам не знадобиться батарея, розміщена в рамі мотоцикла. Замість цього, рама мотоцикла і буде акумулятором! Круто, правда?
Звичайно, це означало б величезний крок вперед у вирішенні дилеми маси. Електричні транспортні засоби зазвичай критикують за їхню масу, причому значний відсоток її зазвичай припадає на батареї. Сподіваємося, що завдяки цій новій технології ми незабаром побачимо легші електромобілі, що безпосередньо означатиме більший запас ходу, швидший час заряджання та довший термін служби
Дійсно, цифри не брешуть
Дослідники з Технологічного університету Чалмерса виявили, що використання структурних акумуляторів на основі вуглецевого волокна може збільшити запас ходу легких електромобілів на вражаючі 70%. Що ще краще, акумулятори на основі вуглецевого волокна не містять летких речовин, що робить їх набагато безпечнішими і менш схильними до пожеж
Зрозуміло, що технологія вуглецевих батарей Sinonus може змінити правила гри для всієї індустрії електричного транспорту. Це стосується не тільки для електромобілів, електровелосипедів та електромотоциклів, але й потенційно для майбутніх електричних кораблів та літаків