З наближенням автосалону IAA у Мюнхені Skoda опублікувала ще один тизер свого майбутнього універсала Vision O
Зараз чудовий час, щоб бути продавцем Skoda. Реєстрації чеської компанії зросли на 13,6 відсотка за перші шість місяців 2025 року, значною мірою завдяки успіху її електричних позашляховиків Elroq та Enyaq. Цього року до них приєднається менший Epiq, але сьогодні Skoda нагадала нам, що її популярні седани та універсали також отримають статус електромобілів
Чеський бренд, що входить до концерну Volkswagen, не марнує часу і анонсує концепт Vision O, який повністю представить на Мюнхенському автосалоні IAA у вересні. Буква «O» вказує на те, що це провісник моделі Octavia наступного покоління, який має надійти у продаж до кінця десятиліття та вперше буде оснащений виключно електричною силовою установкою

Зображення силуету демонструє безпомилковий профіль універсала, який виглядає спортивнішим за все, що Skoda випускала досі. Лобове скло плавно переходить у низьку лінію даху, яка дещо опускається ззаду, де зустрічається з дверима багажнику, розташованим під кутом, аби забезпечити як стильні акценти, так і аеродинамічну ефективність, а не лише практичність для перевезення багажу
У дизайні відчувається чіткий вплив Audi, що нагадує A6 e-tron Avant від дочірньої компанії Audi, хоча передні та задні світлодіодні сигнатури чітко свідчать про те, що перед нами Skoda. В команії стверджують, що концепт продемонструє, як бренд розвиває свою мову дизайну Modern Solid для наступного покоління своїх автомобілів

Новинка стане близнюком наступного VW ID.Golf, але довша колісна база забезпечить більше простору в салоні
Технічно наступна Octavia не повторюватиме більший A6 e-tron, який використовує платформу PPE від Volkswagen Group, а радше меншого VW ID.Golf, який має з’явитися в автосалонах до 2029 року, приблизно в той самий час, що й Skoda. Електромобілі Golf та Octavia базуватимуться на платформі SSP концерну, і кожен отримає технологію зарядки на 800 вольт, але довша колісна база та загальна довжина означають, що Skoda пропонуватиме більше місця в салоні та багажнику, і коштуватиме трохи менше. Власники давно стверджують, що Octavia – це найкращий варіант Golf

Одно- та двомоторні силові агрегати будуть доступні в асортименті, коли серійний електромобіль вийде на дороги через три-чотири роки, але не очікуйте, що це одразу зробить нинішню Octavia з двигуном внутрішнього згоряння застарілою. Популярність гібридних силових агрегатів у Європі означає, що ці дві моделі, ймовірно, деякий час співіснуватимуть на ринку
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі