Цей цифровий концепт від Skoda міг би стати найвишуканішим ретро-автомобілем компанії. Уявіть собі повернення культового купе 70-х років, але вже не з бензиновим двигуном, а у вигляді елегантного та футуристичного електричного спорткара
Дизайнер Skoda Річард Свек переосмислив класичне купе Skoda 110 R, надавши йому сучасного характеру
Його бачення — це чисті лінії кузова, приховане освітлення, спортивні пропорції та динамічна посадка. Якщо оригінальна модель мала бензиновий двигун позаду, то нова інтерпретація базується на повністю електричній силовій установці
Ідея відродження класики у сучасному форматі нагадує, що інколи варто озирнутися назад, щоб зробити крок уперед. Саме так Skoda створює серію цифрових концептів, натхнених власною спадщиною. Остання робота — це нове бачення 110 R, яке поєднує спортивну елегантність і передові технології
Оригінальний Skoda 110 R з’явився у 1970 році як спортивна альтернатива седану Skoda 100
Він мав 1,1-літровий двигун потужністю 61 к.с., чотириступінчасту механічну коробку передач і задній привід. Незважаючи на скромні параметри, модель швидко завоювала репутацію доступного, але харизматичного купе у Східній Європі
Новий цифровий концепт Річарда Свека демонструє глибоку повагу до оригіналу, проте уникає прямого ретро-стилю. Його підхід полягає у збереженні сутності 110 R через гармонію форм і пропорцій, а не через буквальне відтворення минулого

Купе отримало низьку лінію даху, дводверну конфігурацію та силует фастбеку
Фари нагадують про оригінал, але тепер мають чіткі прямокутні обриси й висувні кришки кольору кузова. Передня частина прикрашена фірмовим елементом Tech Loop, знайомим із концепту Skoda Vision O
Надуті крила, великі колеса з центральним блокуванням, ребра на капоті та каркас безпеки відсилають до гоночної спадщини бренду. Бічні повітрозабірники тепер охолоджують акумулятори, а задня частина має приховані ліхтарі зі світлодіодною графікою
Хоча Skoda не розкрила технічних деталей, логічним варіантом є задньо розташований електродвигун, що зберігає дух оригінальної компоновки. Потужність сучасних електромоторів компанії досягає 282 к.с. (210 кВт), і цього більш ніж достатньо для компактного спорткара
Незважаючи на те, що Skoda 110 R Coupe Concept існує лише у цифровій формі й не призначений для серійного виробництва, він демонструє сміливий напрям розвитку марки. Якщо ключові моделі, такі як Skoda Enyaq чи майбутній Elroq, залишатимуться комерційно успішними, у Skoda з’явиться можливість випускати й такі нішеві проєкти для справжніх поціновувачів марки
Читати далі
Схожі записиIONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025Кожен, хто думав, що спроба Audi створити електровелосипед може бути одноразовою, повинен подумати ще раз Німецький автовиробник повернувся з новим електровелосипедом, розробленим для подолання бездоріжжя, з оновленими компонентами та нижчою початковою ціною, ніж у попередника. За $5850 він доступніший за деякі традиційні електровелосипеди, які не пов’язані з розкішними автомобілями Новинка розроблена у партнерстві з італійським […]
1 Жовтня 2025Попри ознаки економічної турбулентності — зростання інфляції та підвищення рівня безробіття до 4,3% минулого місяця у США, що навіть змусило Федеральну резервну систему знизити процентні ставки — американські покупці автомобілів демонструють несподівану активність. Аналітики компанії Edmunds прогнозують, що третій квартал цього року стане найсильнішим для продажів нових автомобілів з 2019 року Стимули та прогнози продажів […]
1 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі