Цей цифровий концепт від Skoda міг би стати найвишуканішим ретро-автомобілем компанії. Уявіть собі повернення культового купе 70-х років, але вже не з бензиновим двигуном, а у вигляді елегантного та футуристичного електричного спорткара
Дизайнер Skoda Річард Свек переосмислив класичне купе Skoda 110 R, надавши йому сучасного характеру
Його бачення — це чисті лінії кузова, приховане освітлення, спортивні пропорції та динамічна посадка. Якщо оригінальна модель мала бензиновий двигун позаду, то нова інтерпретація базується на повністю електричній силовій установці
Ідея відродження класики у сучасному форматі нагадує, що інколи варто озирнутися назад, щоб зробити крок уперед. Саме так Skoda створює серію цифрових концептів, натхнених власною спадщиною. Остання робота — це нове бачення 110 R, яке поєднує спортивну елегантність і передові технології

Оригінальний Skoda 110 R з’явився у 1970 році як спортивна альтернатива седану Skoda 100
Він мав 1,1-літровий двигун потужністю 61 к.с., чотириступінчасту механічну коробку передач і задній привід. Незважаючи на скромні параметри, модель швидко завоювала репутацію доступного, але харизматичного купе у Східній Європі
Новий цифровий концепт Річарда Свека демонструє глибоку повагу до оригіналу, проте уникає прямого ретро-стилю. Його підхід полягає у збереженні сутності 110 R через гармонію форм і пропорцій, а не через буквальне відтворення минулого

Купе отримало низьку лінію даху, дводверну конфігурацію та силует фастбеку
Фари нагадують про оригінал, але тепер мають чіткі прямокутні обриси й висувні кришки кольору кузова. Передня частина прикрашена фірмовим елементом Tech Loop, знайомим із концепту Skoda Vision O
Надуті крила, великі колеса з центральним блокуванням, ребра на капоті та каркас безпеки відсилають до гоночної спадщини бренду. Бічні повітрозабірники тепер охолоджують акумулятори, а задня частина має приховані ліхтарі зі світлодіодною графікою

Хоча Skoda не розкрила технічних деталей, логічним варіантом є задньо розташований електродвигун, що зберігає дух оригінальної компоновки. Потужність сучасних електромоторів компанії досягає 282 к.с. (210 кВт), і цього більш ніж достатньо для компактного спорткара
Незважаючи на те, що Skoda 110 R Coupe Concept існує лише у цифровій формі й не призначений для серійного виробництва, він демонструє сміливий напрям розвитку марки. Якщо ключові моделі, такі як Skoda Enyaq чи майбутній Elroq, залишатимуться комерційно успішними, у Skoda з’явиться можливість випускати й такі нішеві проєкти для справжніх поціновувачів марки
Читати далі
Схожі записиПісля General Motors компанія Tesla також звернулася до постачальників із вимогою відмовитися від усіх деталей китайського походження для автомобілів, які сходять з конвеєра у Сполучених Штатах. Виробник поставив чіткі строки: постачальники повинні замінити компоненти з Китаю протягом двох років, а за можливості — завершити перехід навіть швидше Tesla активно перебудовує ланцюги постачань, поступово вилучаючи китайські […]
18 Листопада 2025
Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі